INFORMAȚII IMPORTANTE: 

 

DESCHIDEREA NOULUI AN UNIVERSITAR 2022-2023

Deschiderea anului universitar 2022 - 2023, la Facultatea de Științe Economice, va avea loc, în data de 03 octombrie 2022, ora 11.30, în amfiteatrul C01 (Corpul C al Universității ”Vasile Alecsandri” din Bacău, str. Spiru Haret, nr. 8).

Vă așteptăm cu drag!

 

În atenția studenților de la programul de studii MARKETING - INVĂȚĂMÂNT LA DISTANȚĂ (ID)

Studenții de la programul de studii MARKETING ID, anii I, II și III, sunt așteptați sâmbătă, 8 octombrie 2022, ora 9.00, în sala C217, la prima întâlnire cu îndrumătorii de an, din anul universitar 2022-2023.

Vă așteptăm!

 

În atenția studenților de anul I, de la programul de studii CONTABILITATE ȘI INFORMATICĂ DE GESTIUNE - INVĂȚĂMÂNT CU FRECVENȚĂ REDUSĂ (IFR)

Întâlnirea cu îndrumătorul de an va avea loc joi, 6 octombrie 2022, ora 17,00, online, pe Platforma Microsoft Teams

Pentru accesul pe platforma Microsoft Teams vă rugăm să urmați pașii din tutorialul de mai jos: 

 

Vă așteptăm!

 

 

TABERE STUDENȚEȘTI


Cererile pentru ocuparea unui loc gratuit în tabere studențești se pot depune prin una din următoarele modalități:

  • direct la secretariatul facultății în perioada 6 - 8 iulie 2022, în programul de lucru ( Luni - Vineri: 9,00 - 10,00 și 13,00 - 15,00  ), termen limită: 8.07.2022, ora 15:00;
  • prin fax (0234.516.345), termen limită: 10.07.2022, ora 23:59;
  • pe adresa de e-mail a facultății (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ) – în format pdf și semnate olograf cu cerneală albastră, în perioada 6 - 10 iulie 2022, termen limită: 10.07.2022, ora 23:59.

Cererile de depun însoțite de o copie a cărții de identitate.


În atenția șefilor de grupă: ANUNȚ

PROGRAMUL ”EURO 200”

  • Detalii PDF
  • Cerere PDF
  • Declarație venituri PDF 

 

CAZAREA ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII „VASILE ALECSANDRI” DIN BACĂU PENTRU ANUL 2021-2022

Din studentii FSEC care doresc cazarea si inca nu s-au prezentat la cazare, fetele care ocupa loc finantat de la buget si toti baietii, sunt rugati sa se prezinte la adminstratorul de facultate la sala 12, Corp C, Campusul Spiru Haret

Lista suplimentară cu studenții Facultății de Științe Economice care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor depuse intre 10.03.2022 și 13.03.2022 - Descarca

 

 

Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:

  1. Începând cu data de 10.03.2022, după ora 12, se vor afișa pe site-ul facultăților și pe platforma Microsoft Teams, lista cu studenți care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (se iau în considerare cererile depuse în perioada 15.06.2021-08.03.2022);
  2. Pentru studenții care doresc cazare și nu au depus cerere până la date de 08.03.2022, acestea se pot depune până duminică, 13.03.2022, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Listele vor fi postate pe pagina web a facultăților și platforma Microsoft Teams, începând cu data de 14.03.2022; Descărcați cererea aici (.docx);
  3. Studenții orfani de ambii părinți, copii de cadre didactice, studenți aflați în plasament și studenții familiști vor aduce actele doveditoare în original la cazare conform Regulamentului de cazare(.pdf);
  4. Pentru cazarea efectivă a studenților aceștia se vor prezenta fizic la sediul facultăților, începând cu data de 11.03.2022, ora 12:00, pentru obținerea contractului și a repartizării pe camere, după cum urmează:
    1. Facultatea de Inginerie în corpul B, sala BI21, Campus Mărășești nr.157;
    2. Facultatea de Litere în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    3. Facultatea de Științe în corpul D, sala D202, Campusul Mărășești, nr.157;
    4. Facultatea de Științe Economice în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    5. Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, corpul D, sala D321, Campus Mărășești nr.157;
  5. După primirea contractului, studentul trebuie să achite cazarea. Contravaloarea serviciului de cazarea se poate achita astfel:
    1. Online în contul Universității, deschis la trezoreria Română Bacău. Cont: RO44TREZ06120F331400XXXX CUI:4278094 (cu specificarea plată cămin luna martie);
    2. Fizic la casieria Universității în cele două puncte din corpul D din Campusul Mărășești, nr.157, sălile D126 și D127;
  6. Cazarea propriu-zisă, se face la parterul Căminului nr.2 din Campusul Mărășești, nr.157 la Serviciul Sociale. Cazarea este condiționată de deținerea contractului și chitanța/dovada ordinului de plată;
  7. Programul pentru cazarea propriu-zisă este următorul:
    1. Vineri, 11.03.2022, în intervalul orar 12-16;
    2. Sâmbătă, 12.03.2022, în intervalul 9-15.

OBS: Studenții care sunt deja cazați, rămân pe locurile lor fără a mai face vreun demers!

Vă mulțumim pentru înțelegere! Pentru orice nelămurire vă așteptăm mesajele pe paginile de Facebook și Instagram  ale Ligii Studențești sau pe Teams la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!

 

RELUAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE CU PREZENȚĂ FIZICĂ

Biroul Senatului universitar, întrunit în data de 08.03.2022, în ședință extraordinară, a luat în discuție și analizat toate informațiile referitoare la Legea nr. 55/15.05.2020, completată prin OUG nr. 99/16.09.2021.

În acest context, Biroul Senatului a propus următoarele:

  • Începând de luni, 14.03.2022, toate activitățile didactice (curs/seminar/laborator/activități practice) se vor desfășura în format normal, cu prezență fizică;
  • Cazările studenților în căminele universității vor începe de astăzi, 08.03.2022, conform procedurilor, regulamentelor în vigoare, valabile pentru condiții normale;
  • Se asigură o perioadă de tranziție pentru revenirea la program, în intervalul 14-28.03.2022, pentru studenții care nu pot ajunge fizic la activitățile didactice. Se va organiza, de către cadrele didactice, un program de refacere a activităților didactice aplicative;
  • Biroul Senatului propune respectarea tuturor reglementărilor/recomandărilor/măsurilor cu privire la virusul SARS-CoV-2.

 

CONSULTAȚII OFTALMOLOGICE GRATUITE PENTRU STUDENȚII BENEFICIARI DE BURSE SOCIALE, ÎN SEM I, AN UNIV. 2021 - 2022 

Pentru detalii suplimentare accesați documentul: PDF 

 

DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DE RELAȚII CU PUBLICUL LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE (2020-2021)

Toate solicitările către Facultatea de Științe Economice se vor efectua doar pe adresele de email:  

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  sau  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

La solicitare se va atașa un document de identitate valabil scanat/ fotografiat.

Relațiile cu publicul la sediul Facultății (eliberare/depunere documente sau alte solicitări), se vor efectua doar în cazuri de strictă necesitate, în baza unui motiv justificat, în urma unei programări, solicitată la secretariatul Facultății pe e-mail sau telefonic:

Telefon/ Fax: 0234 516 345 sau

Telefon centrală: 0234 542 411 (interior 622 sau 634).

 

DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DIDACTICE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021-2022

La Facultatea de Științe Economice, activitatea didactică în anul universitar 2021 - 2022, va începe online, pe platforma Microsoft Teams, conform orarului stabilit. 

Pentru accesul pe platforma Microsft Teams vă rugăm să urmați pașii din tutorialul de mai jos: 

 

DETALII PENTRU PLATA TAXELOR:

  • Cod unic de înregistrare: 4278094;

  • Cont IBAN: RO20TREZ06120F330500XXXX - Trezoreria Bacău.

Pentru a vizualiza modalitățile de plată a taxelor accesați: http://www.ub.ro/studenti/modalitati-de-plata-a-taxelor

 

ÎNDRUMĂTORI DE ANI, PE PROGRAME DE STUDII:PDF

 

DOCUMENTE STUDII AN UNIVERSITAR 2021 - 2022

Conform Art.26/28, lit. g din  Regulamentul privind activitatea didactică şi activitatea profesională a studenților din Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău –studii universitare de licență/master, înscrierea studenților în al II-lea și următorii ani de studii se face pe baza fişei de înscriere. Pentru studenții cu taxă se adaugă şi actul adiţional, care cuprinde cuantumul taxei anuale de studiu şi perioadele achitării tranşelor. Aceste documente sunt trimise iniţial la îndrumătorul de an prin mijloace electronice (platforma Microsoft Teams, e-mail etc.) în perioada 4 – 15 octombrie, pe care le predă, după centralizare, secretariatului facultății pe e-mail, platforma Microsoft Teams , etc., până pe 25 octombrie.

  • FIȘA DE ÎNSCRIERE ANUALĂ - studii licență + master (IF, IFR, ID, anii II și III)  PDF 

  • ACTE ADIȚIONALE LA CONTRACTELE DE STUDII:

                 - Studii de licență, IF, anul II PDF

                 - Studii de licență, IF, anul III PDF

                 - Studii de licență, IFR, CIG, anul II PDF

                 - Studii de licență, IFR, CIG, anul III PDF

                 - Studii de licență, ID, Marketing, anul II PDF

                 - Studii de licență, ID, Marketing, anul III PDF

                 - Studii de master, IF, anul II PDF

Precizare: Se va avea în vedere păstrarea aceluaiși girant declarat în contractul de studii semnat la începutul școlarizării. Documentele completate și semnate se vor preda (conform indicațiilor primite de la îndrumătorul de an) insoțite de copia actului de identitate a girantului.

 

STUDIU SATISFACȚIE FAȚĂ DE SERVICIILE OFERITE DE UNIVERSITATE

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CURSANȚI AI PROIECTULUI POCU PRO-form !!

 

SESIUNI ȘTIINȚIFICE STUDENȚEȘTI:

  • Economia contemporană şi realităţile româneşti, Bacău, 27 - 28 mai 2021

            - Afiș sesiune 
            - Program
            - Reguli tehnoredactare
            - Template lucrare

 

STRUCTURĂ AN UNIVERSITAR 2021 - 2022

  • Structură an studii universitare de licenţă PDF

  • Structură an studii universitare de masterat PDF

 

SESIUNI ȘTIINȚIFICE STUDENȚEȘTI:

  • Economia contemporană şi realităţile româneşti, Bacău
            - Program
            - Afiș sesiune 
            - Reguli tehnoredactare
            - Template lucrare

 

CERCURI ŞTIINŢIFICE STUDENŢEŞTI:

  • Fiscalitatea în sprijinul întreprinzătorului – o provocare pentru profesionistul contabil PDF
  • Cercetări de marketing PDF