INFORMAȚII IMPORTANTE:
În atenția șefilor de grupă: ANUNȚ
PROGRAMUL ”EURO 200”
CAZAREA ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII „VASILE ALECSANDRI” DIN BACĂU PENTRU ANUL 2021-2022
Lista suplimentară cu studenții Facultății de Științe Economice care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor depuse intre 10.03.2022 și 13.03.2022 - Descarca
Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:
- Începând cu data de 10.03.2022, după ora 12, se vor afișa pe site-ul facultăților și pe platforma Microsoft Teams, lista cu studenți care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (se iau în considerare cererile depuse în perioada 15.06.2021-08.03.2022);
- Pentru studenții care doresc cazare și nu au depus cerere până la date de 08.03.2022, acestea se pot depune până duminică, 13.03.2022, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Listele vor fi postate pe pagina web a facultăților și platforma Microsoft Teams, începând cu data de 14.03.2022; Descărcați cererea aici (.docx);
- Studenții orfani de ambii părinți, copii de cadre didactice, studenți aflați în plasament și studenții familiști vor aduce actele doveditoare în original la cazare conform Regulamentului de cazare(.pdf);
- Pentru cazarea efectivă a studenților aceștia se vor prezenta fizic la sediul facultăților, începând cu data de 11.03.2022, ora 12:00, pentru obținerea contractului și a repartizării pe camere, după cum urmează:
- Facultatea de Inginerie în corpul B, sala BI21, Campus Mărășești nr.157;
- Facultatea de Litere în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
- Facultatea de Științe în corpul D, sala D202, Campusul Mărășești, nr.157;
- Facultatea de Științe Economice în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
- Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, corpul D, sala D321, Campus Mărășești nr.157;
- După primirea contractului, studentul trebuie să achite cazarea. Contravaloarea serviciului de cazarea se poate achita astfel:
- Online în contul Universității, deschis la trezoreria Română Bacău. Cont: RO44TREZ06120F331400XXXX CUI:4278094 (cu specificarea plată cămin luna martie);
- Fizic la casieria Universității în cele două puncte din corpul D din Campusul Mărășești, nr.157, sălile D126 și D127;
- Cazarea propriu-zisă, se face la parterul Căminului nr.2 din Campusul Mărășești, nr.157 la Serviciul Sociale. Cazarea este condiționată de deținerea contractului și chitanța/dovada ordinului de plată;
- Programul pentru cazarea propriu-zisă este următorul:
- Vineri, 11.03.2022, în intervalul orar 12-16;
- Sâmbătă, 12.03.2022, în intervalul 9-15.
OBS: Studenții care sunt deja cazați, rămân pe locurile lor fără a mai face vreun demers!
Vă mulțumim pentru înțelegere! Pentru orice nelămurire vă așteptăm mesajele pe paginile de Facebook și Instagram ale Ligii Studențești sau pe Teams la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!
RELUAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE CU PREZENȚĂ FIZICĂ
Biroul Senatului universitar, întrunit în data de 08.03.2022, în ședință extraordinară, a luat în discuție și analizat toate informațiile referitoare la Legea nr. 55/15.05.2020, completată prin OUG nr. 99/16.09.2021.
În acest context, Biroul Senatului a propus următoarele:
- Începând de luni, 14.03.2022, toate activitățile didactice (curs/seminar/laborator/activități practice) se vor desfășura în format normal, cu prezență fizică;
- Cazările studenților în căminele universității vor începe de astăzi, 08.03.2022, conform procedurilor, regulamentelor în vigoare, valabile pentru condiții normale;
- Se asigură o perioadă de tranziție pentru revenirea la program, în intervalul 14-28.03.2022, pentru studenții care nu pot ajunge fizic la activitățile didactice. Se va organiza, de către cadrele didactice, un program de refacere a activităților didactice aplicative;
- Biroul Senatului propune respectarea tuturor reglementărilor/recomandărilor/măsurilor cu privire la virusul SARS-CoV-2.
CONSULTAȚII OFTALMOLOGICE GRATUITE PENTRU STUDENȚII BENEFICIARI DE BURSE SOCIALE, ÎN SEM I, AN UNIV. 2021 - 2022
DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DE RELAȚII CU PUBLICUL LA SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE ECONOMICE
Toate solicitările către Facultatea de Științe Economice se vor efectua doar pe adresele de email:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
La solicitare se va atașa un document de identitate valabil scanat/ fotografiat.
Relațiile cu publicul la sediul Facultății (eliberare/depunere documente sau alte solicitări), se vor efectua doar în cazuri de strictă necesitate, în baza unui motiv justificat, în urma unei programări, solicitată la secretariatul Facultății pe e-mail sau telefonic:
Telefon/ Fax: 0234 516 345 sau
Telefon centrală: 0234 542 411 (interior 622 sau 634).
DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DIDACTICE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021-2022
La Facultatea de Științe Economice, activitatea didactică în anul universitar 2021 - 2022, va începe online, pe platforma Microsoft Teams, conform orarului stabilit.
DETALII PENTRU PLATA TAXELOR:
-
Cod unic de înregistrare: 4278094;
-
Cont IBAN: RO20TREZ06120F330500XXXX - Trezoreria Bacău.
Pentru a vizualiza modalitățile de plată a taxelor accesați: http://www.ub.ro/studenti/modalitati-de-plata-a-taxelor
ÎNDRUMĂTORI DE ANI, PE PROGRAME DE STUDII:
DOCUMENTE STUDII AN UNIVERSITAR 2021 - 2022
Conform Art.26/28, lit. g din Regulamentul privind activitatea didactică şi activitatea profesională a studenților din Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău –studii universitare de licență/master, înscrierea studenților în al II-lea și următorii ani de studii se face pe baza fişei de înscriere. Pentru studenții cu taxă se adaugă şi actul adiţional, care cuprinde cuantumul taxei anuale de studiu şi perioadele achitării tranşelor. Aceste documente sunt trimise iniţial la îndrumătorul de an prin mijloace electronice (platforma Microsoft Teams, e-mail etc.) în perioada 4 – 15 octombrie, pe care le predă, după centralizare, secretariatului facultății pe e-mail, platforma Microsoft Teams , etc., până pe 25 octombrie.
-
ACTE ADIȚIONALE LA CONTRACTELE DE STUDII:
- Studii de licență, IF, anul II
- Studii de licență, IF, anul III
- Studii de licență, IFR, CIG, anul II
- Studii de licență, IFR, CIG, anul III
- Studii de licență, ID, Marketing, anul II
- Studii de licență, ID, Marketing, anul III
- Studii de master, IF, anul II
STUDIU SATISFACȚIE FAȚĂ DE SERVICIILE OFERITE DE UNIVERSITATE
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CURSANȚI AI PROIECTULUI POCU PRO-form !!
SESIUNI ȘTIINȚIFICE STUDENȚEȘTI:
-
Economia contemporană şi realităţile româneşti, Bacău, 27 - 28 mai 2021
- Afiș sesiune
- Program
- Reguli tehnoredactare
- Template lucrare
STRUCTURĂ AN UNIVERSITAR 2021 - 2022
SESIUNI ȘTIINȚIFICE STUDENȚEȘTI:
-
Economia contemporană şi realităţile româneşti, Bacău
CERCURI ŞTIINŢIFICE STUDENŢEŞTI:
- Fiscalitatea în sprijinul întreprinzătorului – o provocare pentru profesionistul contabil
- Cercetări de marketing