MARKETING ȘI MANAGEMENT ÎN EDUCAȚIE - studii postuniversitare (în proces de autorizare)
Tipul Programului: Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă
Domeniul de studii: Marketing și publicitate
Grupul țintă căruia i se adresează programul: Absolvenți ai studiilor universitare
Durata studiilor: 1 semestru.
Forma de învăţământ: Învăţământ cu frecvenţă (IF).
Diploma obţinută după absolvire: Diplomă de certificare a competențelor profesionale.
Discipline studiate:
-
Fundamentele marketingului educațional
-
Management și administrație
-
Metode și tehnici de cercetare în educație
-
Analiza datelor în domeniul educațional
-
Managementul proiectelor
-
Riscul în domeniul educațional
-
Mediul digital și oportunități de comunicare
-
Strategii de dezvoltare în domeniul educațional
-
Exploatarea bazelor de date în cercetările din domeniul economic
-
Comunicare și relații publice în domeniul educațional
-
Contabilitate și raportare financiară
-
Metodologia elaborării lucrării de certificare a competențelor