MARKETING ȘI MANAGEMENT ÎN EDUCAȚIE - studii postuniversitare (în proces de autorizare)

 

Tipul Programului: Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă

Domeniul de studii: Marketing și publicitate

Grupul țintă căruia i se adresează programul: Absolvenți ai studiilor universitare

Durata studiilor: 1 semestru.

Forma de învăţământ: Învăţământ cu frecvenţă (IF).

Diploma obţinută după absolvire: Diplomă de certificare a competențelor profesionale.

Discipline studiate:

  • Fundamentele marketingului educațional

  • Management și administrație

  •  Metode și tehnici de cercetare în educație

  •  Analiza datelor în domeniul educațional

  •  Managementul proiectelor

  •  Riscul în domeniul educațional 

  •  Mediul digital și oportunități de comunicare

  •  Strategii de dezvoltare în domeniul educațional

  •  Exploatarea bazelor de date în cercetările din domeniul economic

  •  Comunicare și relații publice în domeniul educațional

  •  Contabilitate și raportare financiară

  • Metodologia elaborării lucrării de certificare a competențelor