Pozitii disponibile
Bursa anuala pentru Bunătate și Implicare Socială
Va invitam sa participati la competitia pentru Bursa anuala pentru Bunătate și Implicare Socială, în valoare de 1000 de euro, destinată unui student dedicat și altruist, care a demonstrat un angajament activ în sprijinirea celorlalți prin acte de bunătate.
Scopul acestei burse este de a recunoaște și încuraja studenții care, prin acțiunile lor, contribuie la bunăstarea comunității și a celor din jur.
Pentru mai multe detalii: https://globalhr.ro/bursa/
Concurs 2024 - pentru bursele de cercetare şi formare postuniversitară şi postdoctorală „Vasile Pârvan” la Accademia di Romania din Roma şi „Nicolae Iorga” la Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica din Veneţia
Bursele de cercetare și formare postuniversitară și postdoctorală „Vasile Pârvan” la Accademia di Romania din Roma şi „Nicolae Iorga” la Instituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica din Veneţia se adresează absolvenţilor cu diplomă de licenţă, care cunosc limba italiană cel puţin de nivel mediu și o limbă de circulație internațională, pentru domeniile: istorie şi ştiinţe sociale, arheologie, arhivistică, biblioteconomie, filologie clasică şi modernă, istoria artei şi arhitectură, literatură şi studii literare, arte, științe economice și științe exacte.
Bursele pot avea o durată de minimum 2 luni consecutive și maximum 2 ani consecutivi.
Ministerul Educației asigură bursa în valută iar Ministerul Afacerilor Externe asigură cazarea gratuită a bursierilor la Accademia di Romania din Roma sau la Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica din Veneţia şi utilizarea spaţiului de studiu şi cercetare al celor două instituții.
1. Parvan Iorga Comunicat 2024
→
2. Parvan Iorga Formular inscriere 2024
→
3. OMEd nr. 5248din2024
Ordin privind aprobarea criteriilor de selecție, pe categorii de candidați, pentru acordarea burselor de cercetare şi formare postuniversitară şi postdoctorală „Vasile Pârvan” la Accademia di Romania din Roma şi „Nicolae Iorga” la Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica din Veneţia
→
4. OMEd nr. 4802din2024
Ordin Ordin privind aprobarea calendarului pentru acordarea burselor de cercetare și formare postuniversitară și postdoctorală „Vasile Pârvan” la Accademia di Romania din Roma și „Nicolae Iorga” la Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica din Veneția
→
5. OMEd nr. 4801din2024
Ordin privind aprobarea cuantumului lunar pentru bursele de cercetare şi formare postuniversitară şi postdoctorală „Vasile Pârvan” la Accademia di Romania din Roma şi „Nicolae Iorga” la Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica din Veneţia
→
Prinde o bursă și învață gratuit programare, marketing sau management de oriunde din țară
Pe 14 august începe ediția a patra a programului Generația Tech, unde te poți antrena în skill-uri de viitor alături de mentori, companii de top și 2000 de alți tineri din toată țara.
Poți participa gratuit în program datorită investiției pe care companii de renume, cum ar fi Eviden, Pentalog, Siemens Industry Software, BearingPoint, Bepco, Mille și multe altele.
Ai acum ocazia să înveți practic project management, programare, marketing digital, dezvoltare web și design web, abilități care te vor ajuta indiferent dacă îți propui sau nu o carieră în domeniu. Poți să fii și tu unul din cei peste 1000 de tineri, care astăzi își suplimentează veniturile prin contracte de freelance, au obținut job-uri în domeniu sau au avansat la locul actual de muncă datorită programului. Iată câteva dintre poveștile lor aici.
În concret, susținerea financiară a partenerilor îți asigură gratuit în Generația Tech:
- 4 luni de formare practică online (pe care le poți parcurge în afara orelor de program, când și cum preferi) în perioada septembrie - decembrie 2024;
- 1 lună de lucru în proiecte reale alături de companii și mentori - ianuarie 2025;
- Oportunități de angajare și freelance, alături de o serie întreagă de workshop-uri despre cum îți creezi un brand personal și profesional;
- Acces la Hub-urile de tehnologie din țară, unde te poți întâlni cu colegii tăi din Program pentru evenimente offline, dar și pentru întâlniri de networking.
Cum participi?
- Alegi una dintre specializările următoare: Programare (Java, JavaScript) l Dezvoltare web l Design web l Digital marketing l Project management;
- Aplici chiar azi, gratuit, pentru un loc în program aici;
- Pe 14 august avem prima întâlnire live, la Vibes Fest în Brașov, unde vor fiprezenți ARGATU, LUPII LUI CALANCEA și show de lasere special pentru tine;
- După ce ne cunoaștem la Vibes (participare opțională), participi la întâlnirile online cu mentorul, activitățile din comunitate, webinarii de pregătire pentru carieră, proiecte reale de portofoliu;
- Ai acces la oportunități de angajare & freelance la finalul Programului.
Înscrie-te acum pentru a îți asigura locul gratuit în program - numărul burselor este limitat!
Spune și prietenilor și colegilor tăi și profitați împreună de oportunitate!
https://generatiatech.ro/burse-generatia-tech/
PARTICIPATE IN QUBIT LABS GLOBAL STUDENT ESSAY CONTEST
Qubit Labs is excited to announce its inaugural Global Student Essay Contest, designed to inspire and engage students worldwide. We believe in the power of education and the importance of fostering academic excellence and innovative thinking. This contest is your opportunity to showcase your knowledge, explore current technological trends, and potentially earn a financial reward for your insights.
BENEFITS FOR STUDENTS TO PARTICIPATE IN ESSAY CONTEST
1 FINANCIAL REWARD
Stand a chance to win a cash prize (200$) by demonstrating your academic prowess.
2 KNOWLEDGE APPLICATION
Test and apply your theoretical knowledge in a practical setting. Also, practice your writing skills.
3 EXPLORE CURRENT TRENDS
Delve into the latest topics within the technology industry, enhancing your understanding and expertise.
4 PUBLICATION OPPORTUNITY
The winning essay will be published on our website, granting you recognition and a platform to share your ideas.
To take part in the contest, you need to write an essay according to the rules, which you can find here https://qubit-labs.com/student-essay-contest/
EU Sparks for Climate: Citizen Hackathon Championship program
Esti pasionat de protejarea mediului și a planetei? Ai o provocare climatică pe care vrei sa o rezolvi dar nu știi cine te poate ajuta? Vrei să contribui la crearea unui mediu sustenabil și curat pentru tine și familia ta?
UEFISCDI te invită să te înscrii la ediția locală a hackatonul european EU Sparks for Climate: Citizen Hackathon Championship program, o inițiativă dezvoltată de Comisia Europeană. Evenimentul va avea loc online, între 19-22 iunie 2024. Limba de desfășurare va fi engleza. Participarea este gratuită.
Scopul acestei competiții este de a valorifica experiența și cunoștințele echipelor participante astfel încât, prin colaborare, să se dezvolte soluții inovatoare în vederea rezolvării provocărilor climatice care afectează viața cotidiană. Temele ce vor fi abordate în cadrul competiției sunt propuse de cetățeni. Concursul se va desfășura în 22 de țări europene și asociate și din fiecare țară se vor alege 2 echipe câștigătoare care vor concura în finala competiției.
EU Sparks for Climate este deschis tuturor, atât cetățenilor interesați să participe la rezolvarea provocărilor climatice cât și cercetătorilor care doresc să contribuie cu expertiza și experiența lor profesională. Îndrumate de facilitatori si mentori, aceste echipe multidisciplinare vor parcurge o serie de ateliere de lucru pentru a-și dezvolta și testa modele de soluții pentru provocările climatice specifice identificate.
Pentru a participa la competiție, trebuie să te înscrii fie ca cercetător, fie ca cetățean. Nu este necesară experiența anterioară în hackatoane sau concursuri similare. Linkurile pentru înscriere:
- Pentru cetățeni:
https://form.typeform.com/to/AuAO7psf?typeform-source=eusparks.eu
- Pentru cercetători:
https://form.typeform.com/to/CRakQjOC?typeform-source=eusparks.eu
Mai multe detalii despre hackaton, program, provocări, premii și condiții de participate sunt disponibile aici: https://uefiscdi.gov.ro/bucharest-hackaton-inside-the-eu-sparks-for-climate-citizens-hackaton-championship.
XGEN - Conferința Internațională de Comunicări Științifice ale Studenților - 20-24 mai 2024
Vă invităm să participați la cea de-a 7-a ediție a Conferinței Internaționale de Comunicări Științifice a Studenților - XGEN în perioada 20 - 24 mai 2024 care va avea loc la Baia Mare.
Datorită cererilor primite, se prelungește perioada de înregistrare a abstractului până la data de 15 mai 2024
Programul conferinței XGEN este următorul:
Luni :
Deschiderea oficială
Metodică și Științe Sociale
Chimie
Matematică
Marți :
Științe economice
IPA, CEPA
HACKS (începând cu ora 10 AM, durează 24 de ore)
Miercuri :
Informatică
Biologie
Joi :
Workshop - EcoUrb
Workshop - COSA - Smart Agriculture
Premierea rezultatelor
Vineri : Vizitarea orașului Baia Mare
Conferința XGEN s-a impus ca un reper al excelenței în promovarea cercetării și inovațiilor tehnologice. Dedicarea noastră pentru a promova colaborarea între studenți, cadre didactice, firme și instituții publice este constantă. Conferința din acest an va include secțiuni tematice, printre care R&D, TALKS și HACKS, având ca scop încurajarea schimbului de idei și inspirarea generațiilor actuale și viitoare în domeniile tehnologiei și educației.
Lucrările prezentate vor fi analizate de o echipă de evaluatori, iar cele care îndeplinesc cerințele vor fi publicate jurnalul Open Journal of Students Research (https://www.opacj.org).
Site-ul conferinței: www.xgen.ro
Înscrierea la conferință: https://events.universitas.ro/e/xgen-2024
Înscrierea la conferință se realizează până la data de 15 mai 2024 .
Ambasador al evenimentului XGEN este Excelența Sa Dumitru Prunariu, o figură distinsă în astronautică și explorare spațială. Cariera sa remarcabilă și pasiunea pentru a depăși limitele explorării umane servesc ca sursă de inspirație pentru generațiile care visează mai sus. Prezența dumneavoastră la Conferința XGEN 2024 alături de studenți și alți cercetători ar îmbogăți discuțiile și ar contribui la succesul evenimentului. Credem că expertiza și perspectivele dumneavoastră reprezintă aspecte importante în modelarea viitorului tehnologiei și a educației. Așteptăm cu nerăbdare să vă întâmpinăm la Conferința XGEN 2024 și să creăm împreună amintiri de durată. Pentru detalii așteptăm să ne contactați prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numerele de telefon 0755-777.500 și 0755-777.600. |
Simpozionul național „Zilele Tehnicii Studențești”
Organizația Studenților din Facultatea de Automatică, Calculatoare și Electronică (O.S.A.C.E.) împreună cu Universitatea din Craiova și Facultatea de Automatică, Calculatoare și Electronică din Craiova, au deosebita plăcere de a vă invita la Simpozionului național „Zilele Tehnicii Studențești”, aflat la cea de-a XII-a ediție.
Acest proiect este dedicat studenților ce pot participa atât la Sesiunea de comunicări științifice, competiția "Sa cunoaștem Mecatronică și Robotică", finalizate cu premii, cât și la toate celelalte activități educaționale și culturale.
Simpozionul se desfășoară în perioada 24-26 iunie 2023
înscrieri la: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfVZ9RBi14iew4F-UXNUw_Q3I9_GMpnl8PNZbgGTfDaTnILdA/viewform?usp=sf_link
Termenul limită pentru completarea online a formularelor de înscriere este 15 mai 2024.
Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse va organiza, în perioada 1-30 aprilie 2024, Proiectul ”Generație fără bariere – Suntem altfel”, finanțat prin Programul Erasmus+ al Comisiei Europene.
Scopul proiectului este educarea tinerilor pentru conștientizarea riscurilor privind prevenirea violenței, a consumului de droguri și promovarea sănătății mintale.
Proiectul vizează activități prin care tinerii vor interacționa cu persoane cunoscute – influenceri, foști dependenți care se află într-un proces de dezvoltare personală și profesională, autorități publice și actori responsabili pentru prevenirea consumului de droguri, a violenței, traficului de persoane și bullying.
Având în vedere că aceste probleme au devenit o realitate în societatea de astăzi, cu efecte și costuri enorme pentru sănatate, economie și siguranța publică, uneori devastatoare pentru viața tinerilor și a familiilor din care fac parte, vă invităm să participați la acest eveniment - este o bună ocazie pentru a cunoaște mai bine această realitate și cum vă puteți feri de această tentație.
Având convingerea că doar împreună putem acționa pentru rezolvarea problemelor și pentru a vă oferi un mediu mai ”curat” și ”fără bariere” vă asigurăm de întreaga noastră considerație și vă așteptăm la eveniment în număr cât mai mare.
Locul de desfășurare va fi Teatru de Vară ”Radu Beligan”, Str. Vasile Alexandri 39 bis, Bacău, data de 6 aprilie, în intervalul orar 14 – 16.
Materiale de promovare a campaniei de recrutare în domeniul tehnic, derulată de Serviciul de Informații Externe
Materialul video îl puteți vizualiza aici (MP4)
Innovation Labs Iasi 2024
Descriere
Ai o idee care crezi că ar putea schimba lumea? Ești pregătit să o transformi în realitate și să creezi un startup din ea?
Atunci, alătură-ni-te la Innovation Labs Iași Hackathon, în perioada 23-24 Martie.
Ce se va întâmpla în cele 30h de Hackathon?
- Îti vei pitchui ideea într-un minut în fața publicului
- îți vei găsi coechipieri potriviți ideii tale și veți lucra la prototipul pentru aceasta toată noaptea. Veți avea alături de voi, mentori care vă vor ghida pentru câteva ore.
A doua zi, vei pitchui și prezenta prototipul la care ai lucrat împreună cu coechiperii tăi, în fața juriului, format din specialiști din zona IT&C, marketing, business și nu numai
Vom selecta echipele care ni se vor alătura în programul de mentorat
Dacă crezi că ai ce îți trebuie pentru a deveni antreprenor, există o singură modalitate prin care să o demonstrezi. Noi te așteptăm la eveniment to #makeitreal at #ilabsiasi împreună!
Înscrierile se pot face până pe 22 Martie, ora 12:00. Nu rata biletele Early Bird!
Early Bird până pe 3 Martie, ora 11:30 PM:
- Înregistrare Early Bird: € 5.00
- Regular până pe 22 Martie , 12:00 PM:
- Înregistrare: € 10.00
Evenimentul este organizat în Iași de către Asociația Calemis, cu sprijinul Universității Tehnice “Gheorghe Asachi”, Universității "Alexandru Ioan Cuza" și Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava.
Parteneri
Fă-ți cont GRATUIT și află partenerii
Get ready for an exiting summer school programme!
Slowly approaching the start of a new year, we would like to take this opportunity to look ahead to 2024 and tell you about our summer school programme for the coming year.
Courses summer 2024
For 2024, VIA offers 4 summer school courses:
* Deep Dive into Entrepreneurship (Aarhus)
* Toon Boom Harmony 2D Animation (Viborg)
New this year, is our Comic Creation Summer School offered by our internationally recognised animation school The Animation Workshop in Viborg. A great opportunity for aspiring comic artists to improve their skills.
The full course list is ready and the application system is now open.
Remember you are always very welcome to contact us at Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., if you need more information.
Oportunitati de cariera - SRI - oferte de angajare pentru zona tehnică și pentru posturile de luptători antiteroriști
In data de 07 noiembrie 2023 la ora 13:00, în aula Universității, SRI organizeaza o actiune de promovare a ofertelor de angajare pentru zona tehnică și pentru posturile de luptători antiteroriști. |
Salutare!
AIESEC REVINE CU O NOUĂ OPORTUNITATE PENTRU CARIERA TA! ANUL ACESTA ARE LOC PRIMA EDIȚIE HIBRID A EVENIMENTULUI BRIGHT MINDS, CARE VA AVEA LOC FIZIC ÎN BUCUREȘTI, LA PALATUL PARLAMENTULUI ȘI ONLINE ÎN TOATĂ ȚARA!
Tema evenimentului este #FutureOfWork, astfel că vom vorbi despre noile tendințe din câmpul muncii și cum să pui bazele carierei tale dacă ești la început de drum.
Vom avea alături de noi speakeri și profesioniști din mai multe domenii, pregătiți să împărtășească cu voi unele dintre cele mai folositoare secrete pentru un business de succes. Printre subiectele abordate se vor regăsi sfaturi legate de aplicarea la job, personal branding și antreprenoriat.
Înscrie-te aici: https://bit.ly/BrightMindsU
📅 17 noiembrie, ora 12:00
📌 Fizic, Palatul Parlamentului
📌 Online în toată țara
Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta la:
Denisa Călin: +40 740 782 401
Maria Moga: +40 733 423 730
Oportunitate job pentru studenti in Bucuresti, Cluj si Timisoara - Deloitte Romania
Deloitte Romania is looking for #JuniorAuditors to join the #Audit team and experience live project and client exposure from day one, as well as numerous learning opportunities.
The ideal candidate is a final year student, Master’s student or fresh graduate in Economics or STEM, proficient in English and interested in working with Deloitte Romania at Bucharest office, with a hybrid schedule.
The start date is September 4th, and the selection process is already in progress, so we are excited to get to know you soon!
https://bit.ly/3NWZimK
#DeloitteCareers #JuniorAuditor #Audit #Economics #STEM #EntryLevel
Oportunitati de cariera - Serviciul de Informatii Externe
Curs Gratuit - Formare de bază privind industria 4.0 și tehnologii digitale (imprimare 3d, VR/AR)
Durata: 32 de ore, online pe platforma Zoom
Perioada 6-21 Aprilie.
Lector: Dr. ing. Doru Cantemir
Doru Cantemir este doctor în Inginerie al Universității din Pisa (Italia) și un experimentat inginer care a lucrat pentru companii importante din România, Italia și Norvegia. Este expert în imprimarea 3D, drone, robotică și alte tehnologii digitale care revoluționează lumea în care trăim. A coordonat sau a fost partener în numeroase proiecte naționale și europene dedicate introducerii tehnologiilor digitale în educație (http://ludoreng.com/proiecte_internationale.htm).
Industria 4.0, denumită și cea de-a patra revoluție industrială, transformă lumea în care trăim și afectează domenii dintre cele mai diverse, cu un impactul puternic asupra locurilor de muncă, afacerilor și, în general, a vieții de zi cu zi.
Cursul se adresează celor care doresc să știe mai multe despre Industria 4.0, să descopere provocările și oportunitățile acesteia și să aplice tehnologiile digitale aferente în propriul domeniu de activitate, pentru eficientizarea și modernizarea proceselor, creșterea competitivității și transformarea digitală. Prin acest curs, participanții vor dobândi cunoștințe de bază despre Industria 4.0, aplicațiile acesteia în diverse sectoare (producție industrială, servicii, educație și domeniul medical) și tehnologii aferente (Internetul Lucrurilor (IoT), Imprimarea 3D, Robotica, Realitatea virtuală / Realitatea augmentată, Cloud Computing și Inteligența artificială).
Competențe profesionale
La finalizarea cursului participanții vor fi capabili:
-Să înțeleagă ce este Industria 4.0 și care sunt caracteristicile, avantajele și limitările acesteia
-Să știe care sunt tehnologiile cheie ale Industriei 4.0 și rolul acestora
-Să poată aplica tehnologii cheie ale Industriei 4.0 în propriul domeniu de activitate
Structura cursului - 3 module:
I. Ce este Industria 4.0? (principii, caracteristici, beneficii)
II. Tehnologiile cheie ale Industriei 4.0
● Internetul Lucrurilor (IoT)
● Imprimarea 3D
● Robotică, drone
● Realitate virtuală / Realitate augmentată
● Cloud Computing
● Inteligența artificială
III. Aplicații ale Industriei 4.0 în diverse sectoare
● Industria 4.0 în producția industrială
● Industria 4.0 în domeniul medical
● Industria 4.0 în domeniul educației
● Industria 4.0 în sectorul serviciilor
Nitro Language Processing Hackathon
Nitro NLP revine cu o a doua ediție a hackathon-ului de 23 de ore.
Dacă nu ai apucat să participi în competiția noastră de anul trecut sau ai participat, dar îți dorești să te întorci să ne iei premiile, adună-ți echipa și înscrie-te până pe 17 martie!
Cine și cum se poate înscrie?
- Te poți înscrie fie cu o echipa de 2-4 persoane, fie individual și să-ți găsești echipă la evenimentul nostru de speed dating.
- Singurul criteriu de eligibilitate e să fii licean sau student la licență sau la master în România.
Ce va cuprinde evenimentul?
- 3 zile de workshop-uri (20-22 martie)
- O zi de conferințe academice (23 martie)
- Hackathon-ul de 23 de ore (25-26 martie)
De ce să participi?
- Premii super faine în valoare totală de 1500 de euro
- Posibilitatea de a învăța lucruri noi și de actualitate din AI, ML și NLP
- Ocazia de a cunoaște oameni cool, cu interese comune (apropo, am menționat ca anul acesta vom funcționa și în format
fizic?)
Cand? 25-26 martie
Unde? Hibrid: Online @discord / Fizic @FMI, UniBuc
Înscrierile sunt deschise până pe 17 martie, 23:59 EET așa că nu uita să te înscrii: signup.nitronlp.rocks
Urmărește-ne pe instagram instagram.com/nitro_nlp/ și pe facebook facebook.com/nitro.nlp/ pentru a fi la curent cu tot ce se întâmplă!
Global Hackathon
For all Technology students, professionals and entrepreneurs based in Egypt, India, and Romania, it's time to join our Virtual International Hackathon 2023!
This year you will create ideas to solve real-world challenges through three main tracks:
- Inclusion For All: Offer an anti-bias solution that encourages inclusivity.
- Our Planet: Offer a solution that can help us create a more sustainable future.
- Digital Society: Offer digital services in various fields to help our transition into a more digital society.
Eligibility Requirements:
- Participants must be in a team of 2 to 4 members
- Participants in India and Romania must be 18 or above
- Participants in Egypt must be 21 or above.
Learn more about the competition guidelines, register and submit your idea until 14 Feb: https://hackathon.tvois.vodafone.com/
NEXT Programme - Vodafone
Un program prin care dorim sa oferim tinerilor talente oportunitatea de a lucra in echipe globale si cu tehnologii de ultima ora alaturi de colegii nostrii.
Le oferim training si ghidaj pentru dezvoltara lor in cariera si suntem flexibili si flexibilitate in program pentru a continua studiile.
Studentii interesati pot pur si simplu sa dea un mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Oportunitatile deschise la noi in companie se gasesc pe pagina de cariere: https://uk.linkedin.com/company/vois/jobs?trk=nav_type_jobs
Detalii despre noi: https://uk.linkedin.com/company/vois?trk=public_post_feed-actor-name
Campania Bursele TELEKOM, editia 2022-2023
S-a prelungit perioada de înscriere a candidaților până la data de 6 decembrie, ora 23:59!
Eveniment online - Oracle Academy pentru studenti - 24 Noiembrie 2022
In data de 24 noiembrie 2022, intervalul 15:00 – 17:00, urmeaza sa aiba loc evenimentul online Oracle Academy Open Doors pentru studenti.
Ca si anul trecut vor avea loc prezentari despre programul Oracle Academy, despre cum sa-si faca un CV si cum sa se prezinte la interviu (prezentare facuta de echipa de recrutare), cum sa negocieze si discutia finala despre posibilitatea de a participa la Oracle Academy Club.
Studentii interesati, care NU sunt in anul 1 SI nu au mai parcurs acest eveniment, sunt rugati sa contacteze indrumatorul de an, pana pe data de 17.11.2022.
Campania Bursele TELEKOM, editia 2022-2023
Programul Bursele TELEKOM oferă 10 burse de excelenţă prin intermediul unui concurs naţional, care se adresează studenţilor din anul I, înscrişi într-o instituţie de învăţământ superior de stat din România, categoriile buget sau taxă, la zi, la urmatoarele specializări: automatică și calculatoare, informatică, cibernetică, matematică, inginerie electrică, electronică, telecomunicații si tehnologia informației. Concursul este organizat în două etape. Prima etapă, care este şi eliminatorie, presupune completarea şi trimiterea unui formular de înscriere, până la data de 24 noiembrie 2022, către Telekom România Mobile pe website-ul www.burseletelekom.ro În urma acestei etape vor fi selectați 20 finaliști care se vor califica în etapa a doua. Această etapă presupune participarea la un interviu, organizat în perioada 12-13 decembrie 2022, în urma căruia vor fi desemnaţi câştigătorii celor 10 burse. Valoarea bursei acordate de către Telekom România Mobile fiecărui candidat dintre cei 10 desemnaţi câştigători reprezintă suma de aproximativ 15.300 RON, împărţită în 6 tranşe lunare, aferente lunilor ianuarie – iunie 2023 (tranșe stabilite la valoarea salariului minim pe economie). Mai multe informații despre condiţiile de aplicare puteţi găsi pe website-ul concursului www.burseletelekom.ro, sau pe Youtube https://youtu.be/ykRY0uObW84 |
Talenting Software va invita sa va inscrieti la "Cursul de joi" care va avea loc online.
Durata este pe parcursul semestrului I, la finalul cursului se ofera diploma celor care indeplinesc un numar minim de prezente si de teme care se aloca pe parcursul cursului. Beneficii: diploma si posibilitatea de a continua cu cursul din semesttul II si apoi eventuale scolaship/internship. Perioada inscriere: pana in 07 noiembrie. Cursurile se refera la:
We will learn together the basics of C# and apply them in small projects. What's the best approach to resolve some problems, tips and tricks, and how important is to have a clean code.
We will start with web basics and apply them to creating web pages. After the base is settled, we will start learning angular (components, services, styling, etc) |
Logiscool Bacau / recrutare instructori de programare
Logiscool Bacau face parte din reteaua internationala Logiscool si oferă cursuri de Programare si Robotică pentru copii și adolescenții cu vârste între 7-18 ani.
In aceasta perioada dorim sa ne marim echipa si cautam instructori de programare, studenti la Informatica, care sa se alature echipei Logiscool!
Rugăm studentii interesati sa ne trimita un CV pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau pe Whatsapp 0723.641.035.
Cursurile se desfășoară la sediul nostru din Bacau, Str. Vasile Alecsandri, nr.41, sau online, în grupe de 8 – 12 cursanți din aceeași categorie de vârstă. Cursurile au o durată de 90 de minute, o dată pe săptămână, pe toată durata anului scolar iar copiii avansează gradual de la un nivel la altul cu fiecare semestru parcurs.
Mai multe detalii despre cursurile Logiscool regasiti la: https://www.logiscool.com/ro/locations/bacau
Te interesează industria tech? Ești pasionat de tehnologii și îți place ideea de a lucra într-un domeniu creativ?
🏁 Pentalog a lansat o ocazie trăznet pentru studenții și masteranzii din ultimul an de studiu, care nu au mai beneficiat de alt program de practica in Pentalog.
Ai acces la 20+ stagii de practică tech și non-tech în care să-ți formezi abilități pe care angajatorii le vor!
În programul „PregătIT pentru mâine”, am adunat o echipă de mentori de top care îți vor explica cum funcționează industria. Vei lucra pe proiecte din viața reală, împreună cu programatori, manageri de proiect, echipe legislative, HR și financiare de top.
Programul se adreseaza studentilor din ultimul an de studii de licenta si master si pune la dispozitia studentilor 8 track-uri de practica din care poti alege ce ti se potriveste cel mai bine:
* QA Manual
* Product Owner
* Metodologii moderne de dezvoltare software
* Devops
* Android development
* iO development
* PHP
* .net
Uită-te peste gama noastră de stagii gratuite și află dacă avem în grilă ceva care se potrivește cu planurile tale de viitor: https://bit.ly/3LQiks3
ROSPIN este un ONG pus la cale de câțiva tineri din industria ingineriei spațiale din România cu scopul de a aduce acest domeniu mai aproape de studenții și tinerii români.
Viziunea centrală pentru programul educațional ROSPIN Academy este de a face domeniul spațiului atractiv pentru studenții Universităților din România. Astfel, dorim sa oferim o înțelegere mai bună asupra complexității sectorului, profunzimii și nivelului de colaborare internațională, dar și de a pregăti studenții pentru a se alătura industriei.
- Level 1, participanții vor avea șansa de a descoperi sectorul spațial din diferite perspective prezentate de membrii ai industriei și de a afla cum să-și construiască o carieră orientată către spațiu.: Oct-Nov 2022.
- Level 2, unde vor fi abordate subiecte tehnice prezentate de angajați din industria spațială și vor avea ocazia sa invete mai mult despre ce înseamnă design-ul și pregătirea unui proiect din acest domeniu: Mart-Apr 2023
- Level 3, cei mai implicați participanți vor câștiga o experiență specializată în ingineria aerospațială, printr-un atelier de proiectare a misiunilor spațiale, organizat în colaborare cu angajați din industria spațială, atât locali cât și internaționali: Aug-Sept 2023
Nivelul 1 va avea loc în perioada 26 Octombrie - 23 Noiembrie și va fi prezentat într-un mod hibrid, cu 3 sesiuni live și 6 lecții înregistrate. Înscrierile se vor face în perioada 1 - 16 Octombrie.
Cursurile sunt gratuite și sunt predate de angajați, profesori și studenți din sectorul spațial.
Formularul de înscriere se poate găsi aici, iar brosura aferenta evenimentului se poate gasi aici.
Website - https://rospin.org/
Facebook - https://www.facebook.com/rospin.org/
Ministerul Educației, prin Agenția de Credite și Burse de Studii (www.roburse.ro), anunță lansarea concursurilor naționale pentru acordarea burselor de studii/ cercetare/ cursuri de vară în străinătate pentru anul universitar 2023-2024.
Bursele se adresează elevilor, studenților, medicilor rezidenți (pe perioada finanțată din bugetul Ministerului Educației), cadrelor didactice sau cercetătorilor din România care doresc să urmeze în străinătate:
- studii universitare de licență / de masterat / de doctorat (complete sau parțiale);
- stagii de cercetare / specializare (cu durata de 3 – 10 luni);
- cursuri de vară de limbă, cultură și civilizație.
Informații privind ofertele pentru anul universitar 2023-2024 (condiții de eligibilitate, termene limită de transmitere a dosarelor, numărul și tipul burselor oferite etc.) se găsesc în Comunicatele care vor fi afișate pe site-ul www.roburse.ro, la secțiunea Concursuri (pagina Burse de Studii / Bursa ”Acord bilateral”).
Calendarul desfășurării fiecărui concurs va fi stabilit de Agenția de Credite și Burse de Studii - în funcție de termenele limită de transmitere a dosarelor de candidatură către partea externă - și va fi publicat pe site-ul www.roburse.ro
Pentru informații suplimentare, datele de contact sunt:
Site: www.roburse.ro
Adresa: Str. Caransebeș nr. 1, etaj 7, sector 1, București (clădirea Institutului Geologic al României)
Telefon: 021/310.19.05
Fax: 021/310.22.17
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
JOB PART-TIME pentru elevi sau studentiDetalii gasiti aici - LOGISCOOL Bacau |
System Analyst / SQL Developer in Bacau - oferta salariala deosebita, pachet de beneficii competitiv - detalii
Pentru trimiterea CV-ului sau pentru informatii suplimentare va rugam sa o contactati pe Mariana Ulisciuc - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., 0733012393
DEDEMAN angajeaza Programator juniorCompania Dedeman recruteaza Programator junior pentru sediul central din Bacau. |
Invitatie la Proiectul MASTER YOUR DIGITAL FUTURE
Sunteti invitati sa participati la Proiectul Master your digital future, cu initiative de actualizare a reglementarilor actuale privind telecomunicatiile.
Cele mai relevante propuneri vor fi premiate cu internshipuri la companii IT de top si invitatii la Conferinta plenipotentiarilor ITU care va avea loc la Bucuresti in perioada 26.09-14.10 2022.
Mai multe informatii la yourdigitalfuture.ro
HACKATHON 17-19 iunie 2022
Intre 17-19 iunie, comunitatea OSC-Hackathons si Asociatia Romana de Lingvistica Computationala organizeaza competitia "H3 - Healthcare in Hospitals Hackathon".Competitia se adreseaza studentilor pasionati de programare, dar si tinerilor programatori care doresc sa participe la provocarea de a identifica solutii de management pentru unitatile sanitare.
Detalii despre temele din cadrul competitiei, mentori, juriu si premii, precum si formularul de inregistrare gasiti pe pagina evenimentului:
https://www.hackathons.ro/h3-healthcare-in-hospitals-hackathon/
Inscrierea este gratuita, iar echipa castigatoare va primi un premiu de 1.000 euro.
Apel voluntariat - Forumul EUROSFAT 2022
Europuls - Centrul de Expertiză Europeană, va invitață să aplicați în calitate de voluntari la organizarea celui mai mare Forum de afaceri europene din România - EUROSFAT 2022, care poate echivala stagiul de practică obligatoriu. Toate detaliile pentru completarea aplicației se regăsesc în documentul atașat. |
BRIGADA ANTITERORISTĂ - Serviciul Român de Informații
Brigada Antiteroristă selecționează candidați cu o condiție fizică bună pentru specializările Intervenție antiteroristă și Control de securitate pe aeroporturile aviației civile din România.
Un reprezentant al departamentului de resurse umane se va prezenta, miercuri,11.05.2022, ora 11, în Aula universității, pentru a vă prezenta aspectele de interes.
- Brosura cariere - descarcă
- Ghidul candidatului - descarcă
- Probe luptator antiterorist - descarcă
TALENTING SOFTWARE - recruteaza pentru programele de scholarship / internship
Talenting software va invita la intalniri online de prezentare a activitatilor din firma, in vederea recrutarii studentilor din anul 1 sau 2 pentru programele de scholarship / internship.
Prima intalnire va avea loc pe Teams, joi 12 mai la ora 16.15.
Conectarea se va face din sediul Universitatii.
Studentii interesati sunt invitati ca pana pe 6 mai sa trimita CV-ul la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ASISTENT MANAGER - societate cu profil constructii civile, industriale si agricole
Societate comerciala cu profil constructii civile, industriale si agricole angajeaza asistent manager.Atributii principale:
- Tine evidenta corespondentei;
- Arhiveaza si indosariaza documente;
- Tehnoredacteaza documente;
- Pregatirea si transmiterea datelor contabile;
- Pregatirea documentelor necesare intocmirii cartilor tehnice;
- Inregistrarea deconturilor si a foilor de parcurs
Cerinte
- Cunostinte MS Office
- Abilitati comunicative in relatia cu beneficiarii, furnizori materiale, etc
Program flexibil – 4 ore/zi
CV-ul se va trimite la adresa de email : Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Concursul Internațional de Robotică - ROBOTICS CHAMPIONSHIP
Competiția internaționala Robotics Championship va avea loc în perioada 28 - 30 Aprilie 2022 în Oradea!
Mai multe informatii la: www.robotics-championship.com
Sau folosind link-ul către google drive
AUGMENTED CITY GALLERY
AUGMENTED CITY GALLERY propune publicului noi metode de a intra în relație cu lucrări de artă digitală prin amplasarea lor sub formă de augmented reality works în spațiul public în cadrul expoziției de tip blockchain #NEW MEDIA STREET, parte a Romanian Creative Week 2022.
20 de lucrări de grafică digital și 20 de sculpturi 3D digitale ale studenților vor fi amplasate în spațiul public în puncte predefinite și vor fi expuse publicului timp de patru zile.
Formularul de înscriere se găsește aici
Acesta este deschis tuturor studenților care au astfel de lucrări și are deadline pe 10 aprilie 2022.
CYBERSECURITY Avansat
Sunteti invitati sa va inscrieti in programul de practica al proiectului "POCU/133334-Sa ne protejam mai bine viitorul. Cybersecurity avansat".
Mai multe detalii aici.
ROSPIN Academy
ROSPIN Academy este un program axat pe inginerie spatiala si are ca scop introducerea in subiect a studentilor si tinerilor romani cu interese in aceasta zona in vederea obtinerii unui loc de munca in industrie atat la nivel local, cat si european.
Academy este deja la a doua editie, prima avand loc in primavara lui 2021 in fata a peste 100 de participanti care au participat la 3 luni de cursuri livrate de profesionisti din domeniu.
Editia a doua este impartita in 3 niveluri de dificultate, iar primul a avut loc in perioada Octombrie - Noiembrie 2021 cu nu mai putin de 175 de participanti din intreaga tara care au trecut prin teme introductive legate de industria spatiala.
Nivelul 2 va avea loc in perioada 15 Martie – 19 Aprilie si va acoperi design-ul unei misiuni spatiale si ingineria din spatele satelitilor. Aplicatiile se incheie la data de 4 Martie.
Formular de inscriere: descarcaWebsite: https://rospin.org/rospin-academy/
Facebook: https://www.facebook.com/rospin.org
Tremend Software Consulting - internship-uri
Tremend Software Consulting organizeaza internship-uri pentru mai multe pozitii.
Mai multe informatii, precum si pozitiile disponibile, gasiti in acest fisier - descarca
Pentru informatii suplimentare adresati-va compartimentului HR: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
WalletHub - remote
WalletHub are mai multe pozitii disponibile pentru proaspeti absolventi sau studenti in anul terminal.WalletHub este un site american dedicat gestionarii finantelor personale, apreciat de Forbes ca unul dintre cei mai buni angajatori start-up atat in 2020, cat si in 2021. Din 2012, angajeaza pe piata din Romania si in alte tari europene tineri absolventi care doresc sa-si dezvolte o cariera internationala, dar sa lucreze local, in sistem remote. Apreciaza candidati cu orice tip de studii complete de licenta (minim), atat timp cat au un bun nivel de limba engleza si abilitati de gandire analitica.
Momentan, au deschise urmatoarele oportunitati de angajare in cadrul companiei:
Online Research Analyst
Data Entry Specialist
Content Strategist
Marketing Analyst
CV-urile (exclusiv in limba engleza) se primesc la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. - vor raspunde tuturor aplicantilor selectati in cel mult 5 zile lucratoare.
Mai multe despre compania WalletHub gasiti pe http://www.wallethub.com/
Orar anul universitar 2021 - 2022
Anul universitar 2021 - 2022
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2021-2022
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2021-2022
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2021-2022
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2021-2022
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II
Desfășurare activități didactice, la sediul Universității, începând cu data de 05 mai 2021
• În baza Legii nr. 87/16.04.2021, pentru aprobarea OUG nr. 141/2020, privind instituirea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ și pentru modificarea și completarea Legii educației naționale, nr. 1/2011, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 403 din 16 aprilie 2021, Partea I,
• În urma avizului Direcției de Sănătate Publică Bacău, din data de 28 aprilie 2021,
• Conform hotărârii Senatului Universitar din data de 29 aprilie 2021,
Începând de miercuri, 05 mai 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat mai jos.
Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.
Studenții care au nevoie de cazare se vor adresa serviciului social, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Informatii privind cererile de cazare, contracte se găsesc pe pagina universității https://www.ub.ro/studenti/camin.
- ORAR Departament BEPM - descarcă
- ORAR Departament Matematică - Informatică - toate activitățile vor fi în continuare online
- ORAR DPPD - toate activitățile vor fi în continuare online
Lista îndrumatorilor de an
Biologie, Ecologie și Protecția mediului
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2020-2021
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2020-2021
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2020-2021
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an I
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie - an II
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2020-2021
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2019-2020
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Informatica aplicata
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2019-2020
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2019-2020
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2019-2020
Anul Universitar 2018 - 2019
Studii universitare de licență semestrul II, anul universitar 2018-2019
Biologie - Invățământ cu frecvență
Informatica - Invățământ cu frecvență
Matematica - invatamant cu frecventa
Informatica - Învățământ cu frecvență redusă
Studii universitare de master semestrul II, anul universitar 2018-2019
Informatica Aplicata - Anul I si Anul II
Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului
Studii universitare de licență semestrul II 2017-2018
Biologie - Invățământ cu frecvență
Ecologia si Protectia mediului - Invățământ cu frecvență
Informatica - Invățământ cu frecvență
Matematica - invatamant cu frecventa
Informatica - Învățământ cu frecvență redusă
Studii universitare de master semestrul II 2017-2018
Informatica Aplicata in Stiinte si Tehnologie - Anul II
Matematica Didactica - Anul II
Admitere Colegiu Tertiar
ADMITERE 2024
Metodologia de admitere la Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul școlar 2024-2025 - descarcă document
OFERTA EDUCAȚIONALĂ PENTRU ANUL ŞCOLAR 2024-2025
Nr. crt. | Domeniul | Calificarea profesională | Tip învățământ/ Forma de învățământ | Durata de studii | Nr. clase | Nr. locuri* |
1 | Sănătate și asistență pedagogică | Asistent medical de laborator | Învățământ de masă, cu frecvență - ZI | 3 ani | 1 | 28 |
* numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4583/04.06.2024, Anexa nr. 5.
Calificarea profesională se va organiza doar dacă va fi atins numărul minim de înmatriculați, în condițiile legii (nu mai putin de 15).
CONDIȚII DE ADMITERE
Au dreptul să se înscrie pentru admiterea la Colegiul din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău absolvenții de liceu, fără diplomă de bacalaureat (adeverință de absolvire a liceului) sau cu diplomă de bacaluareat sau diplome echivalente.
Înscrierea candidaţilor se va desfășura online, pe platforma https://admitere.ub.ro, sau la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău.
CALENDARUL ADMITERII
Perioada | Etapa |
15 iulie – 23 august 2024 | Înscrierea candidaţilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare
Perioada | Etapa | |
26.08.2024 | - ora 12.00 | Afișarea listelor cu candidații înscriși |
- orele 12.00 - 16.00 | Depunerea contestațiilor | |
27.08.2024 | - ora 12.00 | Afișarea listelor finale cu candidații înscriși, după soluționarea contestațiilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare
Perioada | Etapa | |
27.08.2024 | - ora 9.00 | Proba scrisă (test grilă), la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău |
28.08.2024 | - ora 12.00 | Afișarea rezultatelor la proba scrisă |
- orele 12.00 - 16.00 | Depunerea contestațiilor | |
29.08.2024 | - ora 12.00 | Afișarea rezultatelor finale, după soluționarea contestațiilor |
02-03.09.2024 | - orele 08.00 - 16.00 | Confirmarea locului |
04.09.2024 | - ora 12.00 | Afișarea rezultatelor după confirmare (online și la sediul Universității) |
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE
- adeverinţă de absolvire a liceului sau, dacă există, diplomă de bacalaureat sau, după caz, dovada recunoaşterii sau echivalării, conform legii, a diplomelor de bacalaureat eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- foaie matricolă pentru clasele IX-XII/XIII eliberată de unităţile de învăţământ din România sau dovada recunoaşterii sau echivalării învăţământului liceal, conform legii, a foilor matricole pentru clasele IX-XII/XIII eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- certificat de naştere, carte de identitate și certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
- certificat/atestat de competenţe lingvistice de nivel C1 pentru limba română eliberat de instituţiile de învăţământ superior acreditate în România care organizează anul pregătitor de limbă română pentru cetăţenii străini, de Institutul Limbii Române sau de lectoratele de limbă română ale Institutului Limbii Române sau de Institutul Cultural Român din străinătate pentru cetăţenii din statele membre ale Uniunii Europene, Spaţiului Economic European şi din Confederaţia Elveţiană;
- adeverinţă medicală eliberată de către medicul de familie al candidatului, din care să rezulte că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională pe care doreşte să o dobândească;
- 3 (trei) fotografii color recente ale candidatului, tip carte de identitate (3×4 cm);
- dovada plății taxei de înscriere (plata online a taxei de înscriere; plata se poate efectua și direct în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, sau la casieria Universităţii).
PROBE DE CONCURS:
A. În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare:
- Proba 1 (probă unică) - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
- Media concursului de admitere reprezintă media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
B. În cazul în care numărul de candidaţi înscrişi pentru o calificare profesională depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare, candidații vor susține o probă scrisă (test grilă).
- Proba 1 - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente;
- Proba 2 - nota obținută la proba scrisă.
Media concursului de admitere se formează astfel: 0,5 x media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente, la care se adaugă 0,5 x nota obținută la proba scrisă.
Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 5 (cinci) sau un număr de puncte echivalent cu această notă, indiferent de nota obținută la proba scrisă.
Criterii de departajare la medii egale: departajarea candidaților se face mai întâi după media generală a clasei a XII-a și apoi, dacă este cazul, după media generală a clasei a XI-a.
TAXE ADMITERE:
- Taxa de înscriere: 50 lei*
- Taxa de înmatriculare: 25 lei*.
*În baza Hotărârii Senatului Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău, sunt scutite de plata taxei de înscriere respectiv a taxei de înmatriculare categoriile de candidați prevăzute în Metodologia de admitere la art.13 alin. (2), cu respectarea condițiilor prevăzute la art.13 alin. (3).
INFORMATII SI DETALII
Domeniul Sănătate și asistență pedagogică: 0234 542 411
ADMITERE 2023
ANUNȚ
În atenția candidaților înscriși la concursul de admitere pentru calificările profesionale din cadrul Colegiului Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău
Având în vedere faptul că, în cadrul sesiunii de admitere pentru anul școlar 2023-2024, nu s-a atins numărul minim legal de candidați la calificările profesionale aflate în oferta educațională a Colegiului din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, respectiv Tehnician operator mașini cu comandă numerică și Asistent medical de laborator (conform Metodologiei de admitere la Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul școlar 2023-2024), vă informăm că, în anul școlar 2023-2024, Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău nu va organiza învățământ terțiar nonuniversitar în cadrul Colegiului Universității.
Rugăm candidații înscriși să transmită cerere pentru restituirea taxei de înscriere, însoțită de copie după CI/BI, pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Comisia de admitere
Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău organizează învăţământ terţiar nonuniversitar la forma cu frecvenţă, pentru calificări profesionale corespunzătoare nivelului de calificare 5, conform Cadrului Naţional al Calificărilor (CNC) aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 918/2013.
Durata studiilor este cuprinsă între 1 şi 3 ani, în funcţie de complexitatea calificării şi de numărul de credite dobândite, şi se derulează pe baza planurilor-cadru, programelor și Standardelor de Pregătire Profesională (SPP) aprobate de către Ministerul Educaţiei. Cursurile se desfășoară în limba română.
Metodologia de admitere la Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul școlar 2023-2024 - descarca
Oferta educațională pentru anul şcolar 2023-2024
Nr. crt. |
Domeniul |
Calificarea profesională |
Forma de învățământ |
Durata de studii |
Nr. clase |
Nr. locuri* |
Tip finanțare |
1. |
Sănătate și asistență pedagogică |
Asistent medical de laborator |
Cu frecvență (zi) |
3 ani |
1 |
28 |
Buget |
* numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 4311/23.05.2023, Anexa nr.5.
Înscrierea candidaţilor se va desfășura online, pe platforma www.admitere.ub.ro, sau la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău.
Calificarea profesională se va organiza doar dacă va fi atins numărul minim de înmatriculați, în condițiile legii (nu mai putin de 15).
Calendarul admiterii
Perioada |
Etapa |
17 iulie – 25 august 2023 |
Înscrierea candidaţilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare |
|
28 August 2023: - ora 12:00; |
Afișarea listelor cu candidații înscriși/ Depunerea contestațiilor |
29 August 2023, ora 12:00 |
Afișarea listelor finale cu candidații înscriși, după soluționarea contestațiilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare |
|
29 August 2023, ora 09:00 |
Proba scrisă (test grilă), la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău |
30 August 2023: - ora 12:00; |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă / Depunerea contestațiilor |
31 August 2023, ora 12:00 |
Afișarea rezultatelor finale, după soluționarea contestațiilor |
04-05 Septembrie 2023: - ora 08:00 - 16:00; |
Confirmarea locului |
06 Septembrie 2023, ora 12:00 |
Afișarea rezultatelor după confirmare (online și la sediul Universității) |
Documentele necesare pentru înscriere
- diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de absolvire a liceului, după caz, sau dovada recunoaşterii sau echivalării, conform legii, a diplomelor de bacalaureat eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- foaie matricolă pentru clasele IX-XII/XIII eliberată de unităţile de învăţământ din România sau dovada recunoaşterii sau echivalării învăţământului liceal, conform legii, a foilor matricole pentru clasele IX-XII/XIII eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- certificat de naştere, carte de identitate și certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
- certificat/atestat de competenţe lingvistice de nivel C1 pentru limba română eliberat de instituţiile de învăţământ superior acreditate în România care organizează anul pregătitor de limbă română pentru cetăţenii străini, de Institutul Limbii Române sau de lectoratele de limbă română ale Institutului Limbii Române sau de Institutul Cultural Român din străinătate pentru cetăţenii din statele membre ale Uniunii Europene, Spaţiului Economic European şi din Confederaţia Elveţiană;
- adeverinţă medicală eliberată de către medicul de familie al candidatului, din care să rezulte că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională pe care doreşte să o dobândească;
- 3 (trei) fotografii color recente ale candidatului, tip carte de identitate (3×4 cm);
- dovada plății taxei de înscriere (plata online a taxei de înscriere; plata se poate efectua și direct în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, sau la casieria Universităţii).
Condiții de admitere
Au dreptul să se înscrie pentru admiterea la Colegiul din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău absolvenții de liceu, fără diplomă de bacalaureat (adeverință de absolvire a liceului) sau cu diplomă de bacalaureat sau diplome echivalente.
Probe de concurs:
- În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare:
Proba 1 (probă unică) - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
Media concursului de admitere reprezintă media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
- În cazul în care numărul de candidaţi înscrişi pentru o calificare profesională depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare, candidații vor susține o probă scrisă (test grilă).
Proba 1 - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente;
Proba 2 - nota obținută la proba scrisă.
Media concursului de admitere se formează astfel: 0,5 x media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente, la care se adaugă 0,5 x nota obținută la proba scrisă.
Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 5 (cinci) sau un număr de puncte echivalent cu această notă, indiferent de nota obținută la proba scrisă.
Criterii de departajare la medii egale:
La medii egale, departajarea candidaților se face după media generală a clasei a XII-a și apoi, dacă este cazul, după media generală a clasei a XI-a.
Taxe admitere:
- Taxa de înscriere: 50 lei*
- Taxa de înmatriculare: 25 lei*.
*În baza Hotărârii Senatului Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău, sunt scutite de plata taxei de înscriere respectiv a taxei de înmatriculare categoriile de candidați prevăzute în Metodologia de admitere la art.13 alin. (2), cu respectarea condițiilor prevăzute la art.13 alin. (3).
Pentru informații suplimentare, vă rugăm accesați pagina Colegiului Universității:
https://www.ub.ro/academic/citn
ADMITERE 2022
Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău organizează învăţământ terţiar nonuniversitar la forma cu frecvenţă, pentru calificări profesionale corespunzătoare nivelului de calificare 5, conform Cadrului Naţional al Calificărilor (CNC) aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 918/2013.Durata studiilor este cuprinsă între 1 şi 3 ani, în funcţie de complexitatea calificării şi de numărul de credite dobândite, şi se derulează pe baza planurilor-cadru, programelor și Standardelor de Pregătire Profesională (SPP) aprobate de către Ministerul Educaţiei. Cursurile se desfășoară în limba română.
Metodologia de admitere la Colegiul din cadrul Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul școlar 2022-2023
Oferta educațională pentru anul şcolar 2022-2023
Nr. crt. |
Domeniul |
Calificarea profesională |
Forma de învățământ |
Durata de studii |
Nr. clase |
Nr. locuri* |
Tip finanțare |
1. |
Sănătate și asistență pedagogică |
Asistent medical de laborator |
Cu frecvență (zi) |
3 ani |
1 |
28 |
Buget |
* numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3897/25.05.2022.
Înscrierea candidaţilor se va desfășura online, pe platforma www.admitere.ub.ro, sau la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău.
Calendarul admiterii
Perioada |
Etapa |
18 iulie – 26 august 2022 |
Înscrierea candidaţilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare |
|
27.08.2022 |
Afișarea listelor cu candidații înscriși/ Depunerea contestațiilor |
29.08.2022 |
Afișarea listelor finale cu candidații înscriși, după soluționarea contestațiilor |
În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare |
|
30.08.2022 |
Proba scrisă (test grilă), la sediul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău |
30.08.2022 |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă / Depunerea contestațiilor |
31.08.2022 |
Afișarea rezultatelor finale, după soluționarea contestațiilor |
01-02.09.2022 |
Confirmarea locului |
03.09.2022 |
Afișarea rezultatelor după confirmare (online și la sediul Universității) |
Documentele necesare pentru înscriere
- diplomă de bacalaureat sau adeverinţă de absolvire a liceului, după caz, sau dovada recunoaşterii sau echivalării, conform legii, a diplomelor de bacalaureat eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- foaie matricolă pentru clasele IX-XII/XIII eliberată de unităţile de învăţământ din România sau dovada recunoaşterii sau echivalării învăţământului liceal, conform legii, a foilor matricole pentru clasele IX-XII/XIII eliberate de unităţile de învăţământ din străinătate;
- certificat de naştere, carte de identitate și certificat de căsătorie (în cazul schimbării numelui);
- certificat/atestat de competenţe lingvistice de nivel C1 pentru limba română eliberat de instituţiile de învăţământ superior acreditate în România care organizează anul pregătitor de limbă română pentru cetăţenii străini, de Institutul Limbii Române sau de lectoratele de limbă română ale Institutului Limbii Române sau de Institutul Cultural Român din străinătate pentru cetăţenii din statele membre ale Uniunii Europene, Spaţiului Economic European şi din Confederaţia Elveţiană;
- adeverinţă medicală eliberată de către medicul de familie al candidatului, din care să rezulte că este sănătos clinic şi apt pentru calificarea profesională pe care doreşte să o dobândească;
- 3 (trei) fotografii color recente ale candidatului, tip carte de identitate (3×4 cm);
- dovada plății taxei de înscriere (plata online a taxei de înscriere; plata se poate efectua și direct în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, sau la casieria Universităţii).
Condiții de admitere
Au dreptul să se înscrie pentru admiterea la Colegiul din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău absolvenții de liceu, fără diplomă de bacalaureat (adeverință de absolvire a liceului) sau cu diplomă de bacalaureat sau diplome echivalente.
Probe de concurs:
- În cazul în care numărul candidaților înscriși, pentru calificarea profesională vizată, este mai mic sau egal cu numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare:
Proba 1 (probă unică) - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
Media concursului de admitere reprezintă media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente.
- În cazul în care numărul de candidaţi înscrişi pentru o calificare profesională depășește numărul de locuri aprobate în planul de școlarizare, candidații vor susține o probă scrisă (test grilă).
Proba 1 - media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente;
Proba 2 - nota obținută la proba scrisă.
Media concursului de admitere se formează astfel: 0,5 x media generală de absolvire a studiilor liceale sau echivalente, la care se adaugă 0,5 x nota obținută la proba scrisă.
Media minimă de admitere nu poate fi mai mică decât 5 (cinci) sau un număr de puncte echivalent cu această notă, indiferent de nota obținută la proba scrisă.
Criterii de departajare la medii egale:
La medii egale, departajarea candidaților se face după media generală a clasei a XII-a și apoi, dacă este cazul, după media generală a clasei a XI-a.
Taxe admitere:
- Taxa de înscriere: 50 lei*
- Taxa de înmatriculare: 25 lei*.
*În baza Hotărârii Senatului Universităţii „Vasile Alecsandri” din Bacău, sunt scutite de plata taxei de înscriere respectiv a taxei de înmatriculare categoriile de candidați prevăzute în Metodologia de admitere la art.13 alin. (2), cu respectarea condițiilor prevăzute la art.13 alin. (3).
Pentru informații suplimentare, vă rugăm accesați pagina Colegiului Universității:
https://www.ub.ro/academic/citn
ADMITERE 2021
În atenția candidaților înscriși la concursul de admitere la calificările profesionale din cadrul Colegiului Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău
Având în vedere faptul că, în cele două sesiuni de admitere pentru anul școlar 2021-2022, nu s-a atins numărul minim legal de candidați la calificările profesionale aflate în oferta educațională a Colegiului din cadrul Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, respectiv Tehnician operator mașini cu comandă numerică și Asistent medical de laborator, vă informăm că, în anul școlar 2021-2022, Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău nu va organiza învățământ terțiar nonuniversitar în cadrul Colegiului Universității.
Rugăm candidații înscriși să transmită cerere pentru restituirea taxei de înscriere, însoțită de copie după CI/BI, pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Comisia de admitere
13 August 2021, ora 12:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista definitivă, după confirmări - descarcă
27 Iulie 2021, ora 18:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista definitivă - descarcă
27 Iulie 2021, ora 15:00 - Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la buget - lista provizorie - descarcă
Oferim o șansă absolvenților de liceu fără diplomă de bacalaureat!
Utilizând resursele de personal și spațiile Universității, puteți să vă continuați studiile la:
COLEGIUL PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT TERȚIAR NONUNIVERSITAR - Oferta educațională pentru 2021-2022
Nr.crt. | Domeniul | Calificarea profesională | Forma de învățământ | Durata studiilor | Nr. clase | Nr.locuri* |
1. | Sănătate și asistență pedagogică | Asistent medical de laborator | Cu frecvență (zi) | 3 ani | 1 | 28 |
*numărul de locuri acordat prin Ordinul Ministrului Educației nr. 3845/26.05.2021
Tabere studențesti
ANUL UNIVERSITAR 2023 - 2024
Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor pentru tabără în cadrul Programului Național ,,Tabere Studențești" 2024, în perioada vacanței de vară 2024 - descarca
Proces Verbal încheiat pe 20.06.2024 în urma întrunirii comisiei de repartizare a biletelor în cadrul taberelor studențești - descarcă
Lista studentilor care au depus cerere pentru acordarea unui bilet de tabara pentru perioada vacanței de vară 2024 - descarca
TABERE STUDENȚEȘTI, VACANȚA DE VARĂ 2024
Taberele studențești de vară se vor desfășura în perioada 14.07-02.09.2024. Numărul de locurirepartizat Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău: 35 locuri.
Calendar
- Depunere cereri: 20.05 - 14.06.2024
- Stabilirea beneficiarilor: 19 - 20.06.2024
- Depunere contestații: 21.06 - 26.06.2024
- Afișare liste finale: 28.06.2024
- Întâlnirea cu studenții: 2 - 3.07.2024
Cererile se depun la secretariat, camera D203, intre orele 13:00 - 15:00.
Fișiere atașate:
Lista finală cu studenții beneficiari ai locurilor de tabără în cadrul programului "TABERE TEMATICE STUDENTEȘTI", vacanța de iarnă 2024 - descarca
Proces Verbal încheiat pe 30.01.2024 în urma întrunirii comisiei de repartizare a biletelor în cadrul programului "TABERE TEMATICE STUDENTEȘTI" - descarcă
Lista studentilor care au depus cerere pentru acordarea unui bilet de tabara pentru perioada vacanței de iarnă 2024 - descarca
Perioada de depunere a cererilor pentru un loc gratuit în taberele studențești este
17.01.2024-26.01.2024
Cererile de tabere semnate olograf, cu pix albastru, se depun personal, la secretariatul Facultății de Științe, cam. D 204 etaj II, în timpul programului cu publicul (interval orar 13-15) sau prin e-mail, pe adresa facultății ,,Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.”.
Cererile vor fi însoțite de documente justificative (dacă este cazul) și de copia cărții de identitate.
Beneficiarii locurilor pentru tabere studențești sunt studenții care îndeplinesc următoarele condiții:
- Sunt înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență licență sau master.
- Sunt integraliști, respectiv au promovat toate disciplinele de studiu din anii anteriori și au promovat examenele la toate disciplinele în sesiunea de iarnă, în cazul studenților din anul I.
- Sunt studenți în vârstă de până la 35 de ani în conformitate cu art.2, alin.2, lit.a) din Legea tinerilor nr 350/2006.
În cazul studenților incluși în cazuri sociale, sau a studenților ce activează în cadrul CSS/CCSS Tei și a Federațiilor studențești, criteriul de student integralist nu se aplică, ierarhizarea făcându-se exclusiv pe baza criteriilor sociale, respectiv a criteriilor de selecție specifice.
Facultatea dispune de un singur loc pentru tabăra de iarnă și Universitatea dispune de un singur loc pentru cazuri sociale. Solicitarea de loc de tabără pentru caz social se depune tot la secretariatul Facultății.
Calendarul de acordare a locurilor este următorul:
Depunerea cererilor 17-26.01.2024
Stabilirea beneficiarilor 29-30.01.2024
Contestații 72 de ore de la afișare (30.01-01.02.2024)
Listele finale 02.02.2024
Întâlnirea finală cu studenții va avea loc în perioada 5-7 februarie 2024.
Documente anexe:
- Cerere de tabara - descarca
- Metodologie privind organizarea Taberelor studentesti - descarca
Secretar-sef,
Ing.Elena MĂRMUREANU
Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Biologie
(postat pe 04 Mai 2020, ora 13:31)
GURAU Gabriela, absolventă de Biologie |
Suntem tineri, suntem pasionați, suntem activi, suntem absolvenți de biologie…
Suntem o echipă frumoasă și activăm în cadrul Complexului Muzeal de Științele Naturii „Ion Borcea” Bacău, care cuprinde Muzeul de Științele Naturii, Vivariul, Observatorul Astronomic „Victor Anestin” și Casa Memorială „Ion Borcea” din comuna Racova, jud. Bacău.
Absolvenți de biologie suntem 12 dintre noi, din promoții diferite ale Universității ,,Vasile Alecsandri”, din Bacău si transmitem mai departe cunoștințele, dar și pasiunea, dorința de cunoaștere, perseverența și îndemânările dobândite în facultate și perfecționate în timp.
Grație dascălilor pe care am avut onoarea să îi întâlnim, zi de zi valorificam, îmbogățim dar și transmitem mai departe informațiile științifice și deprinderile dobândite în timpul studenției și dezvoltate de-a lungul evoluției noastre profesionale.
Pentru a ne cunoaște mai bine vă invităm pe site-ul http://www.complexulmuzealionborceabacau.ro și pe canalul nostru de Youtube Complexul Muzeal Ion Borcea Bacau
IOSOB Gabriel-Alin, absolvent de Biologie |
Specializarea mea ca Biolog a început în anul 2005 și a reprezentat cea mai frumoasă și interesantă perioadă din viața. Urmând cursurile Facultății de Științe din cadrul Universității ”Vasile Alecsandri” am descoperit ce înseamnă cu adevărat respectul față de natură, față de viață. Tot în facultate, fascinat de biologia și ecologia animalelor, am început să fiu interesat de cercetare. În 2010 am absolvit primul master ”Valorificarea Resurselor Biologice și Protecția Mediului” iar în anul 2017 am absolvit a doua specializare ”Biologie Medicală” tot în cadrul Facultății de Științe. În prezent sunt doctorand al Universității ”Vasile Alecsandri” și lucrez ca asistent de cercetare al Stațiunii de Cercetare-Dezvoltare pentru Legumicultură Bacău. În ultimii ani am participat la 13 conferințe și simpozioane, atât naționale cât și internaționale, am publicat 38 de lucrări științifice în reviste cotate ISI și BDI ca autor principal și co-autor și am participat la un stagiu de pregătire ERASMUS+ în Portugalia în cadrul Facultății de Științe de la Universitatea din Porto și la cursul de formare G2P-SOL Advanced Training School, Wageningen, Olanda, organizat de Universitatea şi Centru de Cercetare din Wageningen (WUR-DLO). În timpul liber încerc să îmi dezvolt pasiunea pentru fotografie, film și natură realizând colaborări cu Muzeul de Științe ale Naturii din Roman, Bacău și Piatra Neamț unde am avut expoziții de fotografie. Va invit sa ma cunoasteti pe canalul www.youtube.com/gabriel_lycosa, unde creez filmulețe de popularizare despre animale și natură.
Mai multe articole...
Subcategorii
- Stiinte - Anunturi
-
Biologie
-
Informatica
-
Master IASTE
-
Matematica
-
Ecologie
Calificare/Titlu de absolvire EPM/Licențiat în știința mediului Nivel de studiu: Licenţă Domeniu de studiu: Știința mediului Program de studiu: Ecologie și protecția mediului Numărul total de credite: 180 Durată de studiu: 3 ani ·Identificarea şi utilizarea principalelor legităţi, noţiuni şi concepte specifice Ecologiei şi protecţiei mediului.
· Utilizarea conexiunilor logice cu alte domenii ştiinţifice fundamentale conexe.
·Utilizarea metodelor, instrumentelor, aparaturii şi tehnologiilor pentru activități de măsurare şi monitorizare.
·Identificarea alternativelor optime în vederea caracterizării ecologice corespunzătoare a factorilor de mediu şi elaborarea de măsuri privind protejarea acestora.
·Utilizarea aplicaţiilor specifice pentru prelucrarea, reprezentarea şi stocarea datelor de mediu.
·Analiza şi comunicarea informaţiilor cu caracter ştiinţific.Ocupaţii posibile: Agent ecolog; Analist de mediu; Asistent de cercetare în ecologie și protecția mediului; Auditor de mediu; Consilier administrația publică; Consilier ecolog; Custode pentru arii protejate; Ecolog; Evaluator si auditor de mediu; Inspector de specialitate ecolog; Inspector pentru conformare ecologică; Inspector protecția mediului; Monitor mediul înconjurător; Muzeograf; Profesor în învățământul gimnazial; Ranger; Raportor ecolog; Referent de specialitate ecolog; Responsabil de mediu; Specialist documentație studii; Specialist în managementul deșeurilor; Absolvenţii programului de studii pot continua studiile prin masterat în Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului în cadrul Facultăţii de Ştiinţe a Universităţii “Vasile Alecsandri” din Bacău.
Pentru detalii și informații cu privire la disciplinele și planurile de învățământ, accesați link-urile de mai jos.