Mobilitati ERASMUS 2024-2025
Testele de limba străină pentru selecția Erasmus+ 2024-2025 a
studenților de la profilele nefilologice se vor desfășura online pe
platforma TEAMS:
- limba franceză - 23.10.2024, ora 11:00 - conf.dr. Brîndușa AMĂLĂNCEI
- limba engleză - 23.10.2024, ora 14:00 - conf.dr. Mihaela CULEA
Calendar selecție 2024, pentru mobilități Erasmus 2024 - 2025 (link)
Criterii de eligibilitate 2024 (link)
Lista coordonatorilor ERASMUS+ la nivel de facultăţi (link)
Oferta de mobilități studențești (link)
Planificare examene
ANUL UNIVERSITAR 2024 - 2025
Orar
Anul universitar 2024 - 2025
Studii universitare de licență semestrul I, anul universitar 2024-2025
Informatica (IFR)
- componență semigrupa 1 - descarcă
- componență semigrupa 2 - descarcă
Studii universitare de master semestrul I, anul universitar 2024-2025
Informatica aplicata in stiinta si tehnologie
Admitere Conversie Profesionala
ADMITERE 2024
PROGRAME DE CONVERSIE PROFESIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE (în activitate)
ÎNSCRIERE - NOU!
♦ 2 - 27 Septembrie 2024 pentru programele de 4 semestre
ÎNSCRIERE
♦ 2 - 21 Septembrie 2024 pentru programele de 4 semestre
♦ 8 - 23 Ianuarie 2025 pentru programele de 3 semestre
Programele de conversie profesională de 4 semestre sunt programe prin care se obțin competențe de predare a unei discipline din alt domeniu fundamental decât domeniul fundamental aferent domeniului de specializare înscris pe diploma de licență.
La adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., se vor trimite următoarele documente în format PDF:
- cererea de înscriere;
- diploma de licenţă (inclusiv anexa/ anexele) în original (Pentru absolvenţii din promoţiile 2023 şi 2024 este valabilă şi Adeverinţa tip în original, din care să rezulte media la examenul de licenţă şi media anilor de studii, până la eliberarea actului de studii);
- cartea de identitate (buletinul de identitate)/ paşaportul;
- certificatul de naştere şi de căsătorie (dacă este cazul);
- adeverința, vizată de Inspectoratul Școlar Județean, din care să rezulte statutul de cadru didactic în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2024-2025;
- dovada plății taxei de admitere (150 lei) – taxa poate fi plătită în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, C.I.F (CUI) 4278094.
ADMITERE 2023
PROGRAME DE CONVERSIE PROFESIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE (în activitate)
ÎNSCRIERE
♦ 4 - 27 Septembrie 2023 (4 semestre)
♦ 9 - 26 Ianuarie 2024 (3 semestre)
Programele de conversie profesională de 4 semestre sunt programe prin care se obțin competențe de predare a unei discipline din alt domeniu fundamental decât domeniul fundamental aferent domeniului de specializare înscris pe diploma de licență.
La adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., se vor trimite următoarele documente în format PDF:
- cererea de înscriere;
- diploma de licenţă (inclusiv anexa/ anexele) în original (Pentru absolvenţii din promoţiile 2022 şi 2023 este valabilă şi Adeverinţa tip în original, din care să rezulte media la examenul de licenţă şi media anilor de studii, până la eliberarea actului de studii);
- cartea de identitate (buletinul de identitate)/ paşaportul;
- certificatul de naştere şi de căsătorie (dacă este cazul);
- adeverința, vizată de Inspectoratul Școlar Județean, din care să rezulte statutul de cadru didactic în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2023-2024;
- dovada plății taxei de admitere (100 lei) – taxa poate fi plătită în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, C.I.F (CUI) 4278094.
ADMITERE 2022
PROGRAME DE CONVERSIE PROFESIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE (în activitate)
PRELUNGIRE PERIOADĂ DE INSCRIERE
Înscrierea pentru cursurile de conversie profesională de 4 semestre s-a prelungit până pe data de 03.10.2022 ora 14.
Programele de conversie profesională de 4 semestre sunt programe prin care se obțin competențe de predare a unei discipline din alt domeniu fundamental decât domeniul fundamental aferent domeniului de specializare înscris pe diploma de licență.
La adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., se vor trimite următoarele documente în format PDF:
- cererea de înscriere - descarca;
- diploma de licenţă (inclusiv anexa/ anexele) în original (Pentru absolvenţii din promoţiile 2021 şi 2022 este valabilă şi Adeverinţa tip în original, din care să rezulte media la examenul de licenţă şi media anilor de studii, până la eliberarea actului de studii);
- diploma de Bacalaureat si foaia matricolă
- cartea de identitate (buletinul de identitate)/ paşaportul;
- certificatul de naştere şi de căsătorie (dacă este cazul);
- 2 fotografii color recente, tip carte de identitate (3×4 cm);
- adeverința, vizată de Inspectoratul Școlar Județean, din care să rezulte statutul de cadru didactic în învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2022-2023, precum și unitatea școlară unde activează;
- taxa de înscriere (100 lei) poate fi plătită în contul RO20TREZ06120F330500XXXX deschis la Trezoreria municipiului Bacău, C.I.F (CUI) 4278094, sau la casieria universității. Aceasta se va achita la confirmarea locului, nu la inscriere.
Documente
PLANUL STRATEGIC
Plan strategic al Facultății de Științe pentru perioada 2024-2029 - descarcă
Plan strategic al Facultății de Științe pentru perioada 2020-2024 - descarcă
PLANURI OPERAȚIONALE
Plan operațional pentru anul 2024 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2023 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2022 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2021 - descarcă
Plan operațional pentru anul 2020 - descarcă
RAPOARTE PRIVIND ANALIZA SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2023 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2022 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2021 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2020 - descarca
Raport privind analiza sistemului integrat de management la Facultatea de Științe pentru 2019 - descarca
RAPOARTE EVALUARE CADRE DIDACTICE
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2022-2023 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2022-2023 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2022-2023 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2019-2020 - N/A (due to COVID-19)
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice - an universitar 2016-2017 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul II 2016-2017 - descarcă
Raport evaluare cadre didactice pe semestrul I 2016-2017 - descarcă
RAPOARTE EVALUARE INTERNĂ A PROGRAMELOR DE STUDII
Raport evaluare internă a programelor de studii 2023-2024 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2022-2023 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2021-2022 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2020-2021 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2019-2020 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2018-2019 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2017-2018 - descarcă
Raport evaluare internă a programelor de studii 2016-2017 - descarcă
Regulament de organizare si functionare - Facultatea de Stiinte - descarca
Mai multe articole...
- Pozitii disponibile
- Orar anul universitar 2021 - 2022
- Admitere Colegiu Tertiar
- Tabere studențesti
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Biologie
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Informatică
- Întâlniri cu absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţe - Matematică
- Orar activităţi remediale
- Ghidul studentului
- Planificari examene 2018
Subcategorii
- Stiinte - Anunturi
-
Biologie
-
Informatica
-
Master IASTE
-
Matematica
-
Ecologie
Calificare/Titlu de absolvire EPM/Licențiat în știința mediului Nivel de studiu: Licenţă Domeniu de studiu: Știința mediului Program de studiu: Ecologie și protecția mediului Numărul total de credite: 180 Durată de studiu: 3 ani ·Identificarea şi utilizarea principalelor legităţi, noţiuni şi concepte specifice Ecologiei şi protecţiei mediului.
· Utilizarea conexiunilor logice cu alte domenii ştiinţifice fundamentale conexe.
·Utilizarea metodelor, instrumentelor, aparaturii şi tehnologiilor pentru activități de măsurare şi monitorizare.
·Identificarea alternativelor optime în vederea caracterizării ecologice corespunzătoare a factorilor de mediu şi elaborarea de măsuri privind protejarea acestora.
·Utilizarea aplicaţiilor specifice pentru prelucrarea, reprezentarea şi stocarea datelor de mediu.
·Analiza şi comunicarea informaţiilor cu caracter ştiinţific.Ocupaţii posibile: Agent ecolog; Analist de mediu; Asistent de cercetare în ecologie și protecția mediului; Auditor de mediu; Consilier administrația publică; Consilier ecolog; Custode pentru arii protejate; Ecolog; Evaluator si auditor de mediu; Inspector de specialitate ecolog; Inspector pentru conformare ecologică; Inspector protecția mediului; Monitor mediul înconjurător; Muzeograf; Profesor în învățământul gimnazial; Ranger; Raportor ecolog; Referent de specialitate ecolog; Responsabil de mediu; Specialist documentație studii; Specialist în managementul deșeurilor; Absolvenţii programului de studii pot continua studiile prin masterat în Valorificarea Resurselor Biologice si Protectia Mediului în cadrul Facultăţii de Ştiinţe a Universităţii “Vasile Alecsandri” din Bacău.
Pentru detalii și informații cu privire la disciplinele și planurile de învățământ, accesați link-urile de mai jos.