Despre Facultatea de Științe

licenta stiinte small

Inscriere LICENTA #2022 - SESIUNEA IULIE
Perioada 4-28 IULIE 2022 - Inscriere ONLINE sau la sediul facultatii


➡️Alege Universitatea aproape de tine!
➡️ Alege Facultatea de ȘTIINȚE din cadrul Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău!
‼️Multiple oportunități de studii și practică, burse și stagii de pregătire în străinătate.
 - Peste 60 de ani de tradiție în învățământul superior.
 - Fii la curent cu ultimele noutăți pe https://admitere.ub.ro/

master stiinte small
 

Inscriere MASTER #2022 - SESIUNEA IULIE
Perioada 4-26 IULIE 2022 - Inscriere ONLINE sau la sediul facultatii


➡️Alege Universitatea aproape de tine!
➡️ Alege Facultatea de ȘTIINȚE din cadrul Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău!
‼️Multiple oportunități de studii și practică, burse și stagii de pregătire în străinătate.
 - Peste 60 de ani de tradiție în învățământul superior.
 - Fii la curent cu ultimele noutăți pe https://admitere.ub.ro/

 

important  RELUAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE CU PREZENTA FIZICA

Senatul Universității, în ședința din data de 08 Martie 2022, a hotărât desfășurarea activităților didactice după cum urmează

Biroul Senatului universitar, întrunit în data de 08.03.2022, în ședință extraordinară, a luat în discuție și analizat toate informațiile referitoare la Legea nr. 55/15.05.2020, completată prin OUG nr. 99/16.09.2021.

În acest context, Biroul Senatului a propus următoarele:

  • Începând de luni, 14.03.2022, toate activitățile didactice (curs/seminar/laborator/activități practice) se vor desfășura în format normal, cu prezență fizică;
  • Cazările studenților în căminele universității vor începe de astăzi, 08.03.2022, conform procedurilor, regulamentelor în vigoare, valabile pentru condiții normale;
  • Se asigură o perioadă de tranziție pentru revenirea la program, în intervalul 14-28.03.2022, pentru studenții care nu pot ajunge fizic la activitățile didactice. Se va organiza, de către cadrele didactice, un program de refacere a activităților didactice aplicative;
  • Biroul Senatului propune respectarea tuturor reglementărilor/recomandărilor/măsurilor cu privire la virusul SARS-CoV-2.

 

important  Senatul Universității, în ședința din data de 17 februarie 2022, a hotărât desfășurarea activităților didactice după cum urmează

             - primele 4 săptămâni din semestrul II al anului universitar 2021-2022, respectiv 28.02-27.03.2022, toate activitățile didactice se vor desfășura online, cu următoarea precizare: 
la orele de aplicații (seminare, laboratoare, lucrări practice, practică de specialitate) se va ține cont și se vor parcurge conținuturile teoretice din fișa disciplinei, urmând ca ulterior, 
din 28.03.2022, să se realizeze partea pur practică/experimentală, odată cu derularea activităților didactice ”față în față”.
Pentru perioada 28.02-27.03.2022 nu se fac cazări în căminele universității.
             - pentru perioada 28.03-03.06.2022, în funcție de evoluția pandemică și legislația în vigoare la data de 21 martie 2022, Senatul Universitar va analiza și va stabili modul de desfășurare a activităților didactice. 

 

Senatul Universitar

DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE ÎNCEPÂND CU DATA DE 10 IANUARIE 2022

Având în vedere evoluția pandemiei COVID-19, la recomandarea Biroului Senatului, Consiliul Facultății de Științe a hotărât că începând de luni 10 ianuarie 2022 toate activitățile didactice se vor desfășura on-line conform orarului afișat în secțiunea Studenți.

 

banner 2 

 

important            ANUNȚ PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE

Conform hotărârii Consiliului Facultății de Stiinte și a Senatului Universitar, începând de luni, 06 decembrie 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat pentru fiecare grupă / program de studii.

IMPORTANT - Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.

 

PROGRAM SECRETARIAT - FACULTATEA DE ȘTIINȚE

 ACTIVITATEA SE VA DESFĂȘURA EXCLUSIV ONLINE
DEPLASĂRILE LA SEDIUL FACULTĂȚII
SE VOR EFECTUA DOAR ÎN CAZURI DE STRICTĂ NECESITATE, 
în zilele de marți și joi în intervalul orar 13.00-15.00

NUMAI CU PROGRAMARE:

telefon: 0234 571012; 0234 542411 (interior 212 sau 210)
mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

DOSARELE DE BURSĂ se depun atât on-line, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cât și prin Poșta Română.

Excepțiile se primesc cu programare la numărul de telefon 0234 542411 / int. 212 sau solicitare pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Diplomele în original se depun la sediul facultății (corp D, etaj 2) în intervalul 13:00 - 14:00, în fiecare zi.

 

 

important       Dragi studenți/ Stimați colegi,

          Conform hotărârii CA din data de 22 octombrie 2021 și având în vedere ultimele restricții, vă comunicăm următoarele:

                • În contextul pandemiei COVID-19,

                • Având în vedere situația existentă la nivel național, precum și ultimele restricții,

                • Din motive medicale, unele activități din cadrul Universității se vor desfășura cu anumite restricții, după cum urmează:

      - activitățile privind eliberarea actelor de studii, la Biroul de acte de studii, rămân suspendate, temporar, până la data de 29 octombrie 2021, inclusiv. Reluarea activităților se va face începând cu data de 01 noiembrie 2021, 2 (două) zile pe săptămână, respectiv în zilele de luni și joi. Persoanele programate în această perioadă vor fi reprogramate, cu prioritate, imediat după reluarea activității;

      - dosarele pentru acordarea burselor pe semestrul I al anului universitar 2021-2022 se vor transmite online. Excepție fac dosarele pentru acordarea burselor sociale și speciale, care se vor transmite, atât online, prin e-mail, cât și prin poștă/ curier;

      - toate solicitările/ cererile se vor transmite online, cu excepția situațiilor excepționale, care presupun accesul în instituție exclusiv pe baza unei programări prealabile, telefonic, sau prin e-mail, la compartimentul de specialitate (secretariate facultăți, secretariat general etc).

Vă mulțumim pentru înțelegere.

 

DESCHIDEREA ANULUI UNIVERSITAR 2021-2022 LA UNIVERSITATEA „VASILE ALECSANDRI” DIN BACĂU

Scurt tutorial MICROSOFT TEAMS

Bun venit la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ

  • Studenții care nu au obținut minim 20 credite pe fiecare an de studiu, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenții din anul terminal care nu au situația școlară incheiată pe fiecare an de studii, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional

  • Studenții care doresc reînmatriculare, vor depune cererea însoțită de scanarea chitanței în valoare de 500 lei și a buletinului pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional.

 
TERMEN FINAL 08.10.2021

 

 

logo main Posturi scoase la concurs de catre I.P.J Bacau

• Concurs pentru ocuparea unei funcții de ofițer specialist la Serviciul Criminalistic - detalii
• Concurs pentru ocuparea a 3 funcții de ofițer specialist la Serviciul Investigații Criminale - detalii
• Concurs pentru ocuparea a 3 posturi de agent la Serviciul Comunicații și Informatică - detalii