Studenți
Index articole
ANUL UNIVERSITAR 2023 - 2024
In atenția studenților care au beneficiat de echivalări - descarcă
- Cerere diferențe - descarcă
- Cerere reexaminare - descarcă
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ
- Studenții pot depune cerere de an suplimentar insoțită de copia la buletinul de identitate la Secretariatul Facultății cam. D204 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe data de 16.10.2023.
După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul aditional întocmit după realizarea echivalărilor de credite.
- Studenții care doresc reînmatriculare, pot depune cererea însoțită de chitanța în valoare de 500 lei și de copia la buletinul de identitate la Secretariatul Facultății cam. D204 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe data de 16.10.2023.
După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul additional întocmit după realizarea echivalărilor de credite.
Cerere studenți - descarcă
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ULTIMUL AN DE STUDIU PROMOȚIA 2023-2024 (licență și master)
STUDENȚII DIN ULTIMUL AN DE STUDIU LICENȚĂ ȘI MASTER, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT FIȘA F 59.07/Ed.1 SEMNATĂ DE CĂTRE ÎNDRUMĂTORUL DE LUCRARE PÂNĂ LA DATA DE 17.11.2023.
Formular cerere temă finalizare studii - descarcă
- STUDENȚII DIN ANUL I CARE DORESC ECHIVALĂRI ȘI CARE NU AU DEPUS ÎNCĂ CERERI SI SITUATII SCOLARE, LE POT DEPUNE LA SECRETARIAT PÂNĂ LA DATA DE 16.10.2023.
- STUDENȚII DIN ANII II ȘI III CARE AU BENEFICIAT DE ECHIVALĂRI ANUL TRECUT ȘI POT BENEFICIA ȘI ANUL ACESTA, SUNT RUGAȚI SĂ ACTUALIZEZE CEREREA PENTRU ACEST AN UNIVERSITAR PÂNĂ LA DATA DE 16.10.2023.
CAZARE STUDENȚI
Lista studenților care beneficiază de cazare în anul universitar 2023 - 2024 este disponibilă aici
Cazarea studenților înscriși la forma de învățământ IFR în anul universitar 2023-2024
Cererea de solicitare se trimite pe adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu maxim două, trei zile înainte de data cazării.
Model cerere de cazare IFR - VEZI AICI.
Cazarea studenților IFR sau a altor categorii de studenți, se va face în unul din căminele universitătii în functie de disponibilitate.
După ce studentul primește confirmarea pe email, privind posibilitatea cazării cu menționarea căminului, se achită taxa de cazare pentru perioada solicitată, prin cont bancar.
UNIVERSITATEA VASILE ALECSANDRI DIN BACĂU
CONT IN TREZORERIE RO44TREZ06120F331400XXXX
CIF/CUI 4278094
SE VOR SPECIFICA : NUMELE/PRENUMELE, TAXA DE CAZARE
Plata se face anticipat in contul anexat si dovada plății se trimite pe email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu specificația la subiect: plată Cazare student….pt perioada……
Se ataseaza o copie la cartea de identitate.
Intrarea in cămin se face la agentul de pază, program 24 din 24., cu cartea de identitate si dovada plății. In camera aveti tot cazarmamentul.
ANUL UNIVERSITAR 2022 - 2023
S-A POSTAT IN SECțIUNEA – PROGRAMARI EXAMENE - PLANIFICAREA SESIUNII EXTRAORDINARE PENTRU ANUL II
IMPORTANT!!!
Sesiune extraordinară pentru studenții care care nu îndeplinesc condiția de promovare în anul III de studii - 60 de credite acumulate din anii I și II - descarca informatii suplimentare - descarca cerere reexaminare
NOU!
S-a postat ,,Programarea examenelor pentru sesiunea extraordinară din septembrie 2023 pentru anul terminal” în categoria ,,Programare examene”
SESIUNEA SEPTEMBRIE
Rezultatele obținute in urma susținerii examenului de disertație
- Programul de studii Biologie Medicală - descarcă
- Programul de studii VRBPM - descarcă
- Programul de studii IAST - descarcă
Programarea orară pentru susținerea examenului de disertație
- Programul de studii Biologie Medicală - descarcă
- Programul de studii VRBPM - descarcă
- Programul de studii IAST - descarcă
Rezultatele obtinute in urma susținerii examenului de licență
- Programul de studii Biologie - descarcă
- Programul de studii Informatică (IF și IFR) - descarcă
Programarea orară pentru susținerea examenului de licență
- Programul de studii Biologie - descarcă
- Programul de studii Informatică (IF și IFR) - descarcă
În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe/reexaminări
IMPORTANT!!!
,,Trecerea în anul III de studii de licență se poate face cu minim 60 de credite acumulate în anii I și II.”
În caz contrar, se face cerere de an suplimentar.
Restanţele/reexaminările se vor susţine la solicitarea studenţilor interesaţi, conform programării evaluărilor curente din anii I, respectiv II. Studentul se va prezenta la:
-
restanțele din an curent planificate în perioada (04.09.2023-10.09.2023) fără cerere și fără chitanță,
-
reexaminările din an curent planificate în perioada (11.09.2023-17.09.2023) cu cererea de reexaminare completată și chitanța corespunzătoare de 50 lei,
-
reexaminările din an anterior (in planificarea eaxmenelor denumite 2 din 1), planificate în perioada (04.09.2023-17.09.2023), cu cererea de reexaminare completată și chitanța corespunzătoare de 75 lei.
- cererea de restanță/reexaminare - descarcă
Studenții care nu respectă condițiile de mai sus, nu vor susține examenele respective.
Secretar-Șef,
Ing. Elena MĂRMUREANU
Pentru detalii vă stau la dispoziție la nr de telefon 0234542411 / int 212
Planificarea Restantelor si Reexaminarilor pentru anii I si II licenta si anul I master
Departament BEPM
- planificare RESTANTE toamna - descarca
- planificare REEXAMINARI toamna - descarca
Departament MI
- planificare RESTANTE toamna - descarca
- planificare REEXAMINARI toamna - descarca
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ULTIMUL AN DE STUDIU PROMOȚIA 2023 (licență și master)
Calendar sesiune extraordina de restante Septembrie - descarca
În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe - descarca
- Formular cerere reexaminare - descarca
Calendar examene LICENTA/DISERTATIE - descarca
- acte inscriere la examenul de licenta - descarca
- acte inscriere la examenul de disertatie - descarca
- fișă de înscriere la examenul de finalizare (Fișa Plan) - descarcă
SESIUNEA IUNIE/IULIE
In zilele de 26 si 27 iunie va fi sesiune extraordinara pt restante doar din semestrul I an curent si an anterior - NUMAI PENTRU STUDENTII DIN AN TERMINAL - descarca planificare Studentii vor face solicitari la secretariat D204 in perioada 20.06-23.06.2023. Doar cei care care solicita, vor participa la aceasta sesiune |
Examenele din data de 22.06.2023 cu dna Popescu Carmen, se sustin in data de 20.06.2023 la ora 9 pt IF si ora 15 pt IFR. |
Programarea restantelor din semestrul II an terminal - descarca | |
Programarea reexaminarilor din semestrul II an terminal - descarca |
PROGRAMUL EURO 200 - s-a deschis perioada de inscrieri pentru anul 2023 - detalii
În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe - descarca
ATENTIE - pentru restantele/reexaminările din semestrul I nu se mai organizează o altă sesiune decat cea planificată
Șefii de grupă sunt invitați să ridice planificarea examenelor
În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe
Restanţele/reexaminările/diferenţele se vor susţine la solicitarea studenţilor interesaţi, conform programării evaluărilor curente din anii I, respectiv II.
Studentul se va prezenta în sala de examen cu următoarele:
• Cererea de restanță/reexaminare
• Chitanța de plată (50 lei) pentru diferențe
• Chitanța de plată (50 lei) pentru reexaminările din anul curent la a doua prezentare
• Chitanța de plată (75 lei pentru reexaminare an anterior).
Prima susținere a restanței, conform planificărilor examenelor din anul curent nu se achită.
Studenții care nu respectă condițiile nu vor susține examenele
PLANIFICARE EXAMENE SESIUNEA DE IARNĂ 2022 - 2023 - vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări - descarca (act. 2 Feb 2023)
Șefii de grupă sunt invitați să ridice planificarea examenelor de la camera D203.
EVENIMENT ORGANIZAT DE CENTRUL DE CERCETĂRI „MATEMATICĂ SI INFORMATICĂ” Centrul de cercetări „Matematică şi Informatică” vă invită luni, 21 noiembrie 2022, începând cu ora 11, în Aula Vasile Alecsandri, la conferinţa intitulată „Provocarea calculului”. Invitat: d-nul lector univ. dr. Marian BARONI, de la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi. Evenimentul are loc în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2022-0208: Dezvoltarea capacității de cercetare a Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău prin consolidarea infrastructurii, colaborare și abordarea unor tematici multidisciplinare. |
Eveniment online - Oracle Academy pentru studenti - 24 Noiembrie 2022
In data de 24 noiembrie 2022, intervalul 15:00 – 17:00, urmeaza sa aiba loc evenimentul online Oracle Academy Open Doors pentru studenti.
Ca si anul trecut vor avea loc prezentari despre programul Oracle Academy, despre cum sa-si faca un CV si cum sa se prezinte la interviu (prezentare facuta de echipa de recrutare), cum sa negocieze si discutia finala despre posibilitatea de a participa la Oracle Academy Club.
Studentii interesati, care NU sunt in anul 1 SI nu au mai parcurs acest eveniment, sunt rugati sa contacteze indrumatorul de an, pana pe data de 17.11.2022.
Studentii care au aprobari de an suplimentar/reinmatriculari/an superior, pot veni sa isi ridice echivalarile.
LISTA CU STUDENȚII FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE CARE BENEFICIAZA DE CAZARE ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII, DUPA CONTESTATII - descarcă
ANUL UNIVERSITAR 2021 - 2022
SECRETARIAT - program de lucru
În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe - descarca
SESIUNE EXTRAORDINARĂ PENTRU STUDENȚII DIN ANUL TERMINAL 01 - 03.09 - PLANIFICARE - descarca
In data de 1 iulie se organizeaza sesiune extraordinara pt examene din semestrul II, doar pentru studentii din anul terminal.
Cererile si chitantele se depun la secretariat miercuri si joi pana la ora 12 (cam 204)
Studentii care au restante din sem. I cu dl Tomozei Cosmin, le vor sustine in data de 24.06.2022 ora 11.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL TERMINAL
SESIUNE EXTRAORDINARA PENTRU EXAMENELE DIN SEMESTRUL I - descarca
IMPORTANT - IN ATENTIA STUDENTILOR CARE AU DE SUSTINUT RESTANTE / DIFERENTE - descarcă
PLANIFICARE REEXAMINARI DIN SEM II - AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE RESTANTE DIN SEM II - AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE REEXAMINARI DIN SEM I - MASTER, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE REEXAMINARI DIN SEM I - LICENTA, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE RESTANTE DIN SEM I - MASTER, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE RESTANTE DIN SEM I - LICENTA, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE EXAMENE SESIUNEA DE VARA 2022 - descarcă
PLANIFICARE COLOCVII AN TERMINAL - descarcă
Conferința Internațională de Informatică Aplicată ICDD 2022 Sibiu Studentul la Master IAST Conea Sorin-Ionuț a participat cu lucrarea "Automated system for home greenhouses" la Conferința Internațională de Informatică Aplicată ICDD 2022 Sibiu unde a reușit să câștige Premiul de dezvoltare software. |
Astăzi 16.03.2022, începând cu ora 12.00 se cazează toti studentii care au solicitat cazare și se prezintă pentru ocuparea unui loc.
LISTA SUPLIMENTARĂ CU STUDENȚII FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE CARE AR PUTEA BENEFICIA DE CAZARE ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII, CONFORM CERERILOR DEPUSE INTRE 09.03.2022 ȘI 13.03.2022 - descarcă
Deschiderea perioadei de depunere a cererilor pentru programul "EURO 200"
Informatii si documente privind inscrierea in Programul "EURO 200"
- Informatii privind inscrierea in Programul "EURO 200" - descarca
- Cerere inscriere "EURO 200" - descarca
- Declaratie de venituri - descarca
Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:
LISTA CU STUDENȚII FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE CARE AR PUTEA BENEFICIA DE CAZARE ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII, CONFORM CERERILOR PÂNĂ LA DATA DE 08.03.2022 - descarcă
Cazarea în Căminele Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul 2021-2022
Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:
- Începând cu data de 10.03.2022, după ora 12, se vor afișa pe site-ul facultăților și pe platforma Microsoft Teams, lista cu studenți care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (se iau în considerare cererile depuse în perioada 15.06.2021-08.03.2022);
- Pentru studenții care doresc cazare și nu au depus cerere până la date de 08.03.2022, acestea se pot depune până duminică, 13.03.2022, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Listele vor fi postate pe pagina web a facultăților și platforma Microsoft Teams, începând cu data de 14.03.2022; Descărcați cererea aici (.docx);
- Studenții orfani de ambii părinți, copii de cadre didactice, studenți aflați în plasament și studenții familiști vor aduce actele doveditoare în original la cazare conform Regulamentului de cazare(.pdf);
- Pentru cazarea efectivă a studenților aceștia se vor prezenta fizic la sediul facultăților, începând cu data de 11.03.2022, ora 12:00, pentru obținerea contractului și a repartizării pe camere, după cum urmează:
- Facultatea de Inginerie în corpul B, sala BI21, Campus Mărășești nr.157;
- Facultatea de Litere în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
- Facultatea de Științe în corpul D, sala D202, Campusul Mărășești, nr.157;
- Facultatea de Științe Economice în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
- Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, corpul D, sala D321, Campus Mărășești nr.157;
- După primirea contractului, studentul trebuie să achite cazarea. Contravaloarea serviciului de cazarea se poate achita astfel:
- Online în contul Universității, deschis la trezoreria Română Bacău. Cont: RO44TREZ06120F331400XXXX CUI:4278094 (cu specificarea plată cămin luna martie);
- Fizic la casieria Universității în cele două puncte din corpul D din Campusul Mărășești, nr.157, sălile D126 și D127;
- Cazarea propriu-zisă, se face la parterul Căminului nr.2 din Campusul Mărășești, nr.157 la Serviciul Sociale. Cazarea este condiționată de deținerea contractului și chitanța/dovada ordinului de plată;
- Programul pentru cazarea propriu-zisă este următorul:
- Vineri, 11.03.2022, în intervalul orar 12-16;
- Sâmbătă, 12.03.2022, în intervalul 9-15.
OBS: Studenții care sunt deja cazați, rămân pe locurile lor fără a mai face vreun demers!
Vă mulțumim pentru înțelegere! Pentru orice nelămurire vă așteptăm mesajele pe paginile de Facebook și Instagram ale Ligii Studențești sau pe Teams la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!
RELUAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE CU PREZENTA FIZICA
Senatul Universității, în ședința din data de 08 Martie 2022, a hotărât desfășurarea activităților didactice după cum urmează
Biroul Senatului universitar, întrunit în data de 08.03.2022, în ședință extraordinară, a luat în discuție și analizat toate informațiile referitoare la Legea nr. 55/15.05.2020, completată prin OUG nr. 99/16.09.2021.
În acest context, Biroul Senatului a propus următoarele:
- Începând de luni, 14.03.2022, toate activitățile didactice (curs/seminar/laborator/activități practice) se vor desfășura în format normal, cu prezență fizică;
- Cazările studenților în căminele universității vor începe de astăzi, 08.03.2022, conform procedurilor, regulamentelor în vigoare, valabile pentru condiții normale;
- Se asigură o perioadă de tranziție pentru revenirea la program, în intervalul 14-28.03.2022, pentru studenții care nu pot ajunge fizic la activitățile didactice. Se va organiza, de către cadrele didactice, un program de refacere a activităților didactice aplicative;
- Biroul Senatului propune respectarea tuturor reglementărilor/recomandărilor/măsurilor cu privire la virusul SARS-CoV-2.
Senatul Universității, în ședința din data de 17 februarie 2022, a hotărât desfășurarea activităților didactice după cum urmează
Senatul Universitar
DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE ÎNCEPÂND CU DATA DE 10 IANUARIE 2022
Având în vedere evoluția pandemiei COVID-19, la recomandarea Biroului Senatului, Consiliul Facultății de Științe a hotărât că începând de luni 10 ianuarie 2022 toate activitățile didactice se vor desfășura on-line conform orarului afișat în secțiunea Studenți.
Planificarea examenelor pentru sesiunea de iarnă 2021-2022
ANUNȚ IMPORTANT RESTANȚE - REEXAMINĂRI - descarcă
- Cerere studenți - reexaminare - descarcă
- Cerere studenți - diferențe - descarcă
ANUNȚ PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE
Conform hotărârii Consiliului Facultății de Stiinte și a Senatului Universitar, începând de luni, 06 decembrie 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat pentru fiecare grupă / program de studii.
IMPORTANT - Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.
Dragi studenți/ Stimați colegi,
Conform hotărârii CA din data de 22 octombrie 2021 și având în vedere ultimele restricții, vă comunicăm următoarele:
• În contextul pandemiei COVID-19,
• Având în vedere situația existentă la nivel național, precum și ultimele restricții,
• Din motive medicale, unele activități din cadrul Universității se vor desfășura cu anumite restricții, după cum urmează:
- activitățile privind eliberarea actelor de studii, la Biroul de acte de studii, rămân suspendate, temporar, până la data de 29 octombrie 2021, inclusiv. Reluarea activităților se va face începând cu data de 01 noiembrie 2021, 2 (două) zile pe săptămână, respectiv în zilele de luni și joi. Persoanele programate în această perioadă vor fi reprogramate, cu prioritate, imediat după reluarea activității;
- dosarele pentru acordarea burselor pe semestrul I al anului universitar 2021-2022 se vor transmite online. Excepție fac dosarele pentru acordarea burselor sociale și speciale, care se vor transmite, atât online, prin e-mail, cât și prin poștă/ curier;
- toate solicitările/ cererile se vor transmite online, cu excepția situațiilor excepționale, care presupun accesul în instituție exclusiv pe baza unei programări prealabile, telefonic, sau prin e-mail, la compartimentul de specialitate (secretariate facultăți, secretariat general etc).
Vă mulțumim pentru înțelegere.
IMPORTANT - ANUNT ECHIVALARI - vizualizare
Cerere studenti - se poate descărca de aici.
Fisa de inscriere
Fișa de înscriere se poate descărca de aici.
Documentul se va completa, semna, scana și se va trimite prin email îndrumătorului de an până la data de 17 Octombrie 2021.
DESCHIDEREA ANULUI UNIVERSITAR 2021-2022 LA UNIVERSITATEA „VASILE ALECSANDRI” DIN BACĂU
Deschiderea anului universitar 2021-2022 va avea loc în data de 4 octombrie 2021, online, când studenții vor primi mesajul conducerii universității și al decanilor celor cinci facultăți.
Materialele vor fi postate pe site-ul Universității, pe pagina de Facebook și pe panourile de publicitate cu tehnologie LED din cadrul Universității. La nivelul facultăților vor fi organizate întâlniri online, cu studenții din anul I, pentru a fi informați cu privire la: utilizarea platformei Microsoft Teams, structura Universității și a facultății, regulamentele și măsurile specifice SARS-COV-2 adoptate de către Universitate și oricare alte informații solicitate de studenții boboci.
În ședințele de Consiliu de Administrație și Birou Senat, s-a hotărât ca semestrul I al anului universitar 2021-2022 să se desfășoare în sistem hibrid modular, pe platforma M. Teams, conform orarului stabilit. Aplicațiile practice vor fi predate teoretic în prima parte, lăsându-se partea strict aplicativă pentru ultimele 6 săptămâni ale semestrului I.
Începerea activităților cu prezență fizică se va stabili imediat ce rata de incidență înregistrată la nivel local va permite acest lucru.
Având în vedere aspectele menționate, se precizează că în acest moment nu se impune cazarea studenților în căminele Universității.
Îndrumarul studentului la Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău
Scurt tutorial MICROSOFT TEAMS
Bun venit la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ
- Studenții care nu au obținut minim 20 credite pe fiecare an de studiu, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Studenții din anul terminal care nu au situația școlară incheiată pe fiecare an de studii, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional
- Studenții care doresc reînmatriculare, vor depune cererea însoțită de scanarea chitanței în valoare de 500 lei și a buletinului pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional.
ANUL UNIVERSITAR 2020 - 2021
SESIUNE EXTRAORDINARA 20-22 septembrie 2021 - descarca
- cerere reexaminare - descarca
SESIUNE EXTRAORDINARA pentru studentii din an terminal - descarca
ANUNT IMPORTANT - În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe - descarca
- cerere reexaminare - descarca
- cerere diferente - descarca
PLANIFICARE RESTANȚE / REEXAMINĂRI TOAMNĂ - vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări:
- Departamentul BEPM - descarcă
- Departamentul MI - descarcă
IMPORTANT - DOCUMENTE FINALIZARE STUDII - SESIUNEA DE TOAMNĂ - descarcă
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII TERMINALI - SESIUNI EXTRAORDINARE DE RESTANȚE, EXAMENE DE FINALIZARE STUDII
INSCRIEREA LA SESIUNEA EXTRAORDINARĂ DE RESTANȚE PENTRU ANUL TERMINAL
30 - 31 august 2021, 1- 3 septembrie 2021
SESIUNE EXTRAORDINARĂ DE RESTANȚE PENTRU ANUL TERMINAL LA TOATE PROGRAMELE DE STUDII
7-8 septembrie 2021
INSCRIEREA LA EXAMENELE DE FINALIZARE STUDII
1-3 septembrie 2021
CALENDARUL EXAMENELOR DE FINALIZARE STUDII
Licență - 10 septembrie (Matematica, Biologie, Informatica)
Master - 13 septembrie (IAST, BM, VRBPM)
Planificarea reexaminarilor pentru anii terminali
Planificarea restantelor pentru anii terminali
Planificarea restantelor din semestrul I, pentru anii terminali
Planificarea examenelor pentru sesiunea de vara 2020-2021
Desfășurare activități didactice, la sediul Universității, începând cu data de 05 mai 2021
• În baza Legii nr. 87/16.04.2021, pentru aprobarea OUG nr. 141/2020, privind instituirea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ și pentru modificarea și completarea Legii educației naționale, nr. 1/2011, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 403 din 16 aprilie 2021, Partea I,
• În urma avizului Direcției de Sănătate Publică Bacău, din data de 28 aprilie 2021,
• Conform hotărârii Senatului Universitar din data de 29 aprilie 2021,
Începând de miercuri, 05 mai 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat mai jos.
Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.
Studenții care au nevoie de cazare se vor adresa serviciului social, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Informatii privind cererile de cazare, contracte se găsesc pe pagina universității https://www.ub.ro/studenti/camin.
- ORAR Departament BEPM - descarcă
- ORAR Departament Matematică - Informatică - toate activitățile vor fi în continuare online
- ORAR DPPD - toate activitățile vor fi în continuare online
Planificarea examenelor pentru sesiunea de vara 2020-2021
ANUNT IMPORTANT - inscrierea la sesiunile de restante / diferente - descarca
- Cerere diferente - descarcă
- Cerere reexaminare - descarcă
YouthSpeak Forum 21 | AIESEC Romania
Pe data de 22 Aprilie, între orele 12:00-18:30, AIESEC Romania te invită să iei parte la YouthSpeak Forum 21, un eveniment online destinat tinerilor, ce promovează Obiectivele de Dezvoltare Durabilă! Poți participa la keynotes inspiraționale, discuții de panel pe această temă și workshops practice în care să-ți dezvolți soft skills noi, livrate de companii partenere! Înscrie-te acum bit.ly/YSF21Registration #AIESEC #YouthSpeakForum #SDGs #Networking #Skills |
Risky Business lansează un program unic de accelerare pentru start-upuri studențești!
Risky Business a lansat Student Startup Accelerator, un program unic de accelerare pentru startup-uri studențești.
Programul se va derula în perioada iunie - octombrie 2021, oferind studenților ateliere de lucru, mentorat individual și resursele necesare pentru a evolua de la stadiu de idee la inovație.
Primele 10 startup-uri vor primii premii în bani cuprinse între 9.000 și 140.000 lei pentru a îi ajuta să își continue construirea afacerii acestora.
Studenții pot aplica până la data de 30 aprilie, aici.
Programul se desfășoară online și va primi studenți din majoritatea universităților din țară. Cerința principal de este ca aceștia să aibă în echipă cel puțin un student care să fie în ultimii doi ani terminali.
Mai multe detalii despre program sunt disponibile aici
iColaborare CIRCULAR ECONOMY HACKATHON
Institutul pentru Cercetări în Economie Circulară şi Mediu "Ernest Lupan" și Agenția de Dezvoltare Regională Centru, organizează Circular Economy Hackathon, în perioada 01.04-12.06.2021, în mediul online. Circular Economy Hackathon este un proiect realizat la nivel național care abordează economia circulară, cu accent pe schimbări climatice, consum excesiv, producția iresponsabilă și gestionarea deficitară a resurselor. Hackathonul se adresează echipelor de studenți, absolvenți recenți și doctoranzi de la orice universitate din România. Căutăm candidați și mentori creativi, pasionați de economia circulară și care doresc să se implice. Candidații și echipele lor vor putea alege să abordeze una din cele 8 provocări disponibile, iar ideile de proiect se vor dezvolta și prezenta în perioada 11-12 iunie 2021, urmând ca mai apoi să fie premiate cele mai bune 8 idei, cu premii în valoare de aproximativ 5000 EURO.
Participanții vor avea ocazia să dezvolte și să definească soluția echipei lor în prima zi, apoi să o prezinte grupului de experți la sfârșitul celei de-a doua zi. Juriul va analiza proiectele și va nominaliza echipele câștigătoare pentru fiecare provocare.
Mai multe detalii la https://www.ircem.ro/
iTEC, un concurs dedicat atât studenților, cât și elevilor pasionați de domeniul IT, se va desfășura în perioada 26-28 martie, în mediul online.
Concursul este dedicat studenților și elevilor de liceu, reprezentând o oportunitate educațională excelentă pentru aceștia. Participanții vor avea ocazia să își testeze și îmbunătățească abilitățile de programare, sub îndrumarea mentorilor experimentați care le vor sta la dispoziție.
Concursul se desfășoară sub forma a şase probe:
- Algoritmică
- AI Development
- UI/UX Design
- Cybersecurity
- Mobile Development
- Web Development
Dintre acestea, probele Algoritmică şi UI/UX Design sunt de 4 sau 6 ore, iar celelalte patru sunt probe lungi ce durează între 9 şi 12 ore.
Pe lângă partea de programare efectivă, pregătim alături de partenerii noștri numeroase activități, challenge-uri și alte suprize, dar și sesiuni de conferințe și workshop-uri susținute de traineri și speakeri internaționali, care vor aborda atât teme tehnice, cât și de interes civic sau antreprenoriat.
Acest eveniment este organizat de Liga AC, cu suportul Universității Politehnica Timișoara, a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare şi partenerii Nokia, Avaelgo, Here, Haufe, Continental, Intel, Kruger & Matz.
Înscrierile se pot face pe https://itec.ro/participant/ , unde se găsesc și mai multe explicaţii despre eveniment.
De asemenea, alte informaţii pot fi găsite şi în evenimentul de pe Facebook.
Nu există taxă de participare.
Curs facultativ "Programare Orientată pe Obiecte în PHP și Drupal CMS"- ediția a III-a
Pe durata semestrului II, anul universitar 2020-2021, la Facultatea de Științe, Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău se organizează pentru studenți proiectul - curs facultativ "Programare Orientată pe Obiecte în PHP și Drupal CMS"- ediția a III-a.
Proiectul se realizează la inițiativa companiei Softescu beneficiind de suportul Facultății de Științe, Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău. Acest demers are rolul de a susține formarea tinerilor programatori asigurând astfel un fundament pentru o mai bună integrare a lor pe piața muncii. Costurile generate de organizarea acestui proiect sunt suportate integral de compania Softescu. Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău furnizează sala pentru desfășurarea orelor de curs și asigură promovarea acestei inițiative în rândul studenților.
Înscrierile la curs se realizează în perioada 1-14 martie 2021.
Link-ul de înscriere la curs: aici
Cursul se va desfășura în perioada Martie - Mai 2021, începând cu 19 martie 2021, intervalul orar 17:00-19:00.
Cursul se va desfășura on-line. Link-ul de acces va fi comunicat ulterior prin email participanților înscriși.
Tematica de curs: conceptele fundamentale de dezvoltare web în PHP, programarea orientată pe obiecte în PHP, dezvoltarea unui site cu ajutorul unui CMS (Drupal).
Toți participanții cu o prezență de minim 70 % vor primi în cadrul cursului festiv o diplomă de participare.
Cei dornici să-și verifice cunoștințele dobândite vor participa și la o evaluarea teoretică și practică care se va realiza la finalul cursului la o dată ce va fi comunicată ulterior. Studenții vor primi o diplomă de absolvire a cursului unde vor fi trecute și cunoștințele pe care aceștia le-au dobândit.
Oricine dorește să participe la acest curs este rugat să completeze formularul de înscriere aici
STAGII de PRACTICĂ 2021
Programul național de stagiatură „Stagii pe Bune” vă așteaptă în data de 6 martie 2021, ora 9.00, într-un spațiu virtual special amenajat pentru lansarea STAGIILOR de PRACTICĂ ce se vor desfășura în vara acestui an. Programul oferă studenților posibilitatea de a-și pune în aplicare cunoștințele teoretice și practice acumulate în facultate, învățând să lucreze în echipă și îmbunătățindu-și abilitățile de comunicare, într-un mediu de lucru profesionist. Companiile participante au ocazia să cunoască tineri curioși, care pot deveni angajații acestora după finalizarea studiilor. Programul de stagii aduce studenții alături de profesioniștii IT&C! La adresa https://profs.info.uaic.ro/~stagiidepractica/ veți gasi o serie de detalii privind modul de desfășurare a programului de stagii pentru anul 2021.
Coordonatele evenimentului on-line, de Sambata 6 Martie, Ora 9.00: https://zoom.us/j/95719098216?pwd=MkFvTllqcVNjWXhRR1BGc2tRd0ZmQT09, link pe care il puteti accesa si direct de pe site-ul evenimentului.
Multumim pe această cale companiilor partenere!
Vă așteptăm!
Echipa Stagiilor de Practică
Planificarea examenelor pentru sesiunea de iarnă 2020-2021
DOCUMENT ACTUALIZAT - Cerere studenți - reexaminare - descarcă
DOCUMENT ACTUALIZAT - Cerere studenți - diferență - descarcă
DOCUMENT ACTUALIZAT - Normele Facultății de Științe pentru colocvii/examene/restanțe/reexaminări/diferențe - descarcă
ANUNȚ IMPORTANT PENTRU TOȚI STUDENȚII
Studenții care doresc adeverință de student pot solicita acest lucru online, pe adresele de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., menționând scopul și modul în care vor să o primească - scanat (prin email) sau fizic (printat) - adeverința pe suport fizic poate fi solicitată doar pentru motive bine întemeiate si se va putea ridica in fiecare zi intre orele 11 - 13.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL I
Având in vedere noile restricții impuse de epidemia de COVID-19 depunerea diplomelor, a foilor matricole și a fotografiilor pentru anul I se amână pâna la noi dispoziții.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII II ȘI III
Fișa de înscriere și actul adițional se primesc prin mijloace electronice (email sau TEAMS) de la îndrumătorul de an. Fișa de înscriere se poate descărca și de aici.
Aceste documente se vor completa, semna, scana și se vor trimite prin email îndrumătorului de an până la data de 21 Octombrie 2020.
Carnetele și legitimațiile se vizează doar la solicitarea studenților pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Fiind perioadă de pandemie se vor viza doar dacă sunt urgențe!
Deschiderea noului an universitar va avea loc in data de 05 Octombrie 2020, ora 11:00, pe platforma Microsoft TEAMS.
ÎNDRUMARUL STUDENTULUI
Pentru un debut mai ușor în viața de student, răsfoiește următorul GHID.
Cerere studenți - reînmatriculare, an suplimentar, etc - descarcă
Normele Facultății de Științe pentru colocvii/examene/restanțe/reexaminări/diferențe - descarcă
Normele Facultății de Științe pentru examenele de finalizare studii - descarcă
PLANIFICARE RESTANȚE / REEXAMINĂRI TOAMNĂ - vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări:
- Departamentul BEPM - descarcă
- Departamentul MI - descarcă
Sesiunea de restanțe / reexaminări pentru anii I și II de licență și anul I de master se desfășoară astfel:
- RESTANȚE 31.08.2020 - 06.09.2020
- REEXAMINĂRI 07.09.2020 - 13.09.2020
Sesiunea extraordinară ani terminali: 1, 2, 3 Septembrie.
Vă rugăm să citiți NORMELE DE APLICARE A GHIDULUI PENTRU REEXAMINĂRI - descarcă
Planificarea reexaminarilor pentru sesiunea de vară 2019-2020
Planificarea examenelor pentru sesiunea de vară 2019-2020
Departament Matematică - Informatică
Formulare 2019-2020:
- cerere reexaminare - descarcă
- cerere restanță - descarcă
- cerere diferență - descarcă
- cerere tema licenta/disertatie - descarcă
- cerere inscriere examen final - descarcă
Programul Euro 200 - an universitar 2019/2020
IMPORTANT
Studenții din Republica Moldova, sunt rugați să trimită pe adresa de email "Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea." scanare de pe extrasul de cont. In caz contrar, nu vor primi bursa!
Șefii de grupă sunt rugați să trimită planificările examenelor când sunt completate, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Studiu național asupra gradului de satisfacție a studenților privind calitatea învățământului superior
Chestionarul Național Studențesc (CNC)
Sefii de grupa sunt rugati sa isi ridice de la secretariat planificarea examenelor
Planificarea examenelor pentru sesiunea de iarnă 2019-2020
Departament BEPM
Departament Matematică - Informatică
Studentii care au echivalari sunt rugati sa se prezinte la Camera 202 pentru a isi ridica Actul aditional conform echivalarilor.
Studentii reinmatriculati in anul universitar 2019 - 2020 sunt rugati sa se prezinte la Camera 202 pentru a isi ridica Contractul si Actul aditional.
REPARTIZAREA STUDENTILOR PE GRUPE
Studii licenta
Studii master
CAZARE 2019
Pentru orice problema sau informatii suplimentare legate de cazare va rugam sa sunati la numarul de telefon 0234 / 542411, interior 285
TEST ADMITERE MASTER BIOLOGIE SI VRBPM - 12.09.2019, ora 09:00, Corp A, etaj II
IMPORTANT
Licentele la BIOLOGIE, INFORMATICA si MATEMATICA se sustin pe data de 10.09.2019, incepand cu ora 09:00, dupa cum urmeaza:
- Biologie si VRBPM - Sala A II 16
- Informatica (IF si IFR) - sala D 215
- Matematica - sala D 215
SESIUNE TOAMNA 2019 - Va rugam sa consultati periodic programarea, pot sa apara modificari!
PLANIFICARE REEXAMINARI - UPDATE 03 Septembrie 2019
- BIOLOGIE - Reexaminarile Limba Engleza 1, 2, 3 / Franceza 2, 3 - s-au mutat de pe 09.09.2019, ora 10:00 (Sala D217), pe 11.09.2019, ora 08:00 (Sala C12)
- INFORMATICA IFR - Reexaminare Analiza Matematica - s-a mutat de pe 15.09.2019, ora 10:00, pe 12.09.2019, ora 14:00
SESIUNE EXTRAORDINARA PENTRU ANUL TERMINAL - 4, 5 si 6 SEPTEMBRIE 2019
IMPORTANT
In perioada 26 august-06 septembrie adeverintele pentru absolventii 2019 se vor ridica de la camera D219, in intervalul orar 10-11 si 13-15.
Cererile de an suplimentar, reinmatriculare, retragere se vor depune incepând cu data de 09 septembrie, in intervalul orar 10-12, la cam D204 (secretariat).
Cererile de reinmatriculare vor fi insotite de :
- copie buletin,
- certificat de nastere copie legalizata,
- adeverinta medicala,
- 2 fotografii color 3/4
- chitanta aferenta taxei de reinmatriculare.
Restantele din an curent, din saptamana 02.09.2019-08.09.2019, nu se platesc.
Reexaminarile din an curent, din saptamana 09.09.2019-15.09.2019, se platesc (50 lei).
Tot ce este reexaminare din an anterior se plateste in ambele saptamani (75 lei).
Studentul se va prezenta la examene cu cererea si chitanta respectiva.
OPORTUNITATI DEZVOLTARE - LOGISCOOL
Logiscool este o scoala internationala de programare, pentru copii si adolescenti intre 7-18 ani, cu peste 60 de locatii in lume, cele mai multe in EUROPA, iar de anul acesta si SUA.
In Romania sunt deja deschise 14 scoli Logiscool în orașe precum București, Cluj Napoca, Ploiești, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Alba Iulia și Timișoara, unde peste 2000 de elevi s-au inscris la cursuri sau tabere de vara.
Logiscool: Școala de Programare și Robotică pentru Copii și Adolescenți
Din septembrie 2019, se vor deschide scoli Logiscool in mai multe orase din tara, inclusiv in Bacau. Studentii interesati sa faca parte din echipa Logiscool Bacau ca traineri, urmand sa predea copiilor cursuri de initiere in IT si programare, pot trimite cat de repede un CV pe adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., sau ne pot contacta la nr 0740083468.
Mai multe detalii cu privire la job-ul de trainer Logiscool :https://www.logiscool.com/ro/career
CALENDARUL EXAMENELOR DE FINALIZARE STUDII
PLANIFICARE REEXAMINARI ANUL III 2019 - studentii au obligatia sa verifice zilnic planificarea reexaminarilor deoarece pot interveni modificari
PLANIFICAREA RESTANTELOR AN TERMINAL - studentii au obligatia sa verifice zilnic planificarea restantelor deoarece pot interveni modificari
PLANIFICARE EXAMENE SESIUNEA DE VARA. Studentii au obligatia sa verifice zilnic planificarea examenelor deoarece sunt modificari.
TABERE STUDENTEŞTI - Metodologie de acordare , Cerere
Lista tabere 2019 , Lista tabere 2019 - rezervă
Proces verbal tab 2019, Proces verbal tab 2019 - rez ,
Tabere 2019 - adrese si numar locuri
Lista finala studenti bursieri (sem. II) Lista finala burse sociale (sem. II)
STUDENȚII ÎNSCRISI LA MASTER IN ANUL II SUNT RUGAȚI SĂ ISI COMPLETEZE DOSARUL PERSONAL CU DIPLOMA DE LICENȚĂ SI SUPLIMENTUL LA DIPLOMĂ IN ORIGINAL ȘI COPIE. TERMEN-13.03.2019.
Important!
Concursul pentru acordarea burselor are loc doar intre studentii care depun cerere pana pe data de 13 martie 2019.
CERERILE DE BURSĂ INSOȚITE DE EXTRASUL DE CONT ȘI COPIE DE BULETIN SE DEPUN ÎN PERIOADA:
- 18.02.2019-13.03.2019 ora 14 – pentru bursa de performanță și merit
DOSARUL PENTRU BURSĂ SOCIALĂ SE DEPUNE ÎN PERIOADA:
- 18.02.2019-13.03.2019 ora 14 – pentru bursa socială
STUDENȚII CARE NU DEPUN CERERILE ÎN PERIOADA RESPECTIVĂ, VOR PIERDE BURSA.
Acte necesare pentru burse sociale
In atentia studentilor din Republica Moldova
Cine a venit la studii doar pe baza pașaportului biometric Moldovenesc și nu are permis de ședere va fi expulzat din țară.
Va rugam sa prezentati la secretariat documentele justificative.
PLANIFICARE EXAMENE SESIUNEA DE IARNA
Studentii care au echivalari sa se prezinte la camera D204 pentru a completa actele aditionale.
Lista studentilor cu burse sociale sem I 2018-2019
STUDENȚII CARE BENEFICIAZĂ DE BURSĂ DE PERFORMANȚĂ SAU MERIT, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT, CEREREA INSOȚITĂ DE EXTRASUL DE CONT ȘI COPIE DE BULETIN, ÎN PERIOADA:
- 15-31 octombrie 2018 ora 12 – pentru bursa de performanță și merit
STUDENȚII CARE BENEFICIAZĂ DE BURSĂ SOCIALĂ, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT, CERERILE, ÎMPREUNĂ CU DOCUMENTELE JUSTIFICATIVE, INCLUSIV EXTRAS DE CONT PÂNĂ PE DATA DE:
- 15-31 octombrie 2018 ora 12 – pentru bursa socială
STUDENȚII CARE NU DEPUN CEREREA ÎN PERIOADA RESPECTIVĂ, VOR PIERDE BURSA. Acte burse sociale
Planificare examene
Sesiune extraordinara pentru anul terminal:
- Licenta si Master - 25 iunie -28 iunie 2018
- Master Matematica Didactica - 25 iunie -2 iulie 2018
Reexaminari an terminal partea I Reexaminari an terminal partea II
Planificare examene sesiunea de vara
Planificare restante semestrul I
Tabel cu studentii care au depus cerere pentru tabere de vara
Tabel cu studentii repartizati in tabere
LISTA PROVIZORIE CU STUDENŢII CARE BENEFICIAZA DE BURSE SOCIALE PE SEMESTRUL II, ANUL UNIV.2017-2018
STUDENȚII CARE BENEFICIAZĂ DE BURSĂ DE PERFORMANȚĂ SAU MERIT, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT, CEREREA INSOȚITĂ DE EXTRASUL DE CONT ȘI COPIE DE BULETIN, PÂNĂ PE DATA DE 15.03.2018 ora 14 – pentru bursa de performanță și merit
STUDENȚII CARE BENEFICIAZĂ DE BURSĂ SOCIALĂ, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT, DOSARUL PÂNĂ PE DATA DE 15.03.2018 ora 14 – pentru bursa socială
STUDENȚII CARE NU DEPUN CEREREA ÎN PERIOADA RESPECTIVĂ, VOR PIERDE BURSA.
Precizări privind acordarea burselor Acte necesare burse sociale
Burse Facultatea de Stiinte anul universitar 2017-2018
Studenti bursieri Biologie si EPM
Studenti bursieri IA, IAST si VRBPM
Studenti bursieri Matematica si Informatica
ANUNȚ IMPORTANT PENTRU ANII TERMINALI
In perioada 11 - 13 septembrie 2017, este sesiune extraordinară pentru anul III (studii univ. de licență) și anul II (studii univ. de master). Se va lua legatura direct cu cadrele didactice.
Planificarea restantelor sesiunea toamna 2016-2017 in format Excel
Planificarea reexaminarilor sesiunea toamna 2016-2017 in format Excel
Luni si marti, 26 si 27 iunie 2017 va avea loc sesiunea extraordinara doar pentru studentii din an terminal. Nu se va face planificare, se va lua legatura direct cu cadrele didactice.
Planificare reexaminari an terminal, anul universitar 2016-2017
Proces verbal repartizare locuri tabere studențești, anul universitar 2016-2017
Lista studentilor care au depus cereri pentru tabere, anul universitar 2016-2017
Planificare examene sesiunea de vara, anul universitar 2016-2017 - NOU
Planificare restante semestrul I an terminal, anul universitar 2016-2017 - NOU
Metodologie tabere studentesti 2017
Tabel studenti cu burse sociale, semestrul II, Anul universitar 2016-2017
TABEL BURSIERI SEMESTRUL II, Anul universitar 2016-2017 -Contestatii luni 10.04.2017 pana la ora 14:00
STUDENȚII CARE BENEFICIAZĂ DE BURSĂ DE PERFORMANȚĂ SAU MERIT, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT, CEREREA INSOȚITĂ DE EXTRASUL DE CONT ȘI COPIE DE BULETIN, PÂNĂ PE DATA DE 07.04.2017.(CONFORM ULTIMELOR MODIFICARI).
STUDENȚII CARE NU DEPUN CEREREA ÎN PERIOADA RESPECTIVĂ, VOR PIERDE BURSA.
Hotarare de guvern programul Euro200
Documente necesare pentru burse de ajutor social
ANUNT DEPUNERE CERERI BURSE SEM. II anul univ 2016-2017
Tabel nominal studenti inmatriculati in an superior
Planificare examene sesiunea de iarna, anul universitar 2016-2017 actualizat 20.01.2017
Studentii trebuie sa consulte zilnic planificarea deoarece s-ar putea sa mai fie modificari
Structura anului universitar 2016-2017 - Departament MISE
Structura anului universitar 2016-2017 - Departament BEPM
BURSE PE SEMESTRUL I, AN UNIVERSITAR 2016-2017
Planificare reexaminari master VRBPM
Anunt important restante pentru studentii din an terminal
Planificari restante toamna, anul universitar 2015-2016
Planificari reexaminari toamna, anul universitar 2015-2016
Planificari restante - actualizat 13.06.2016
Planificari reexaminari - actualizat 13.06.2016
Planificare reexaminari an terminal
Lista studentilor care au depus cereri pentru tabere
Planificare restante anul III actualizat
Planificarea examenelor din sesiunea de vara anul universitar 2015-2016
Anunț atenția studenților restanțieri
Planificare examene sesiunea de iarna anul universitar 2015-2016 aici
PROPUNERI EXMATRICULARI aici - Studentii vizati sunt rugati sa isi clarifice de urgenta situatia
Studentii care au beneficiat de echivalari sunt chemati la secretariat sa isi ridice fisele!
Structura anului universitar 2015-2016 Facultatea de Stiinte