Studenți

 

ANUL UNIVERSITAR 2024 - 2025

  Studentii de la Informatica IFR gasesc aici informatii dedicate

 

IMPORTANT - Logarea pe noua platformă SMARTUMS

Platforma UMS s-a schimbat in https://smartums.ub.ro

Studentii se inregistreaza aici utilizand contul pe care il folosesc si in Teams(****@student.ub.ro/@ing.ub.ro):

am1

Email-ul de verificare il gasiti pe https://outlook.office.com:

am2

Puteți accesa și ghidul oficial aici

 

 

DESCHIDEREA ANULUI UNIVERSITAR 2024 – 2025

 

          Festivitatea generală de deschidere a anului universitar 2024-2025 va avea loc LUNI, 30 septembrie 2024, ora 10:00, în Aula Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău.

          Pentru studenții Facultății de Științe deschiderea anului universitar 2024 – 2025 se va desfășura conform următorului program:

     

Programul de studiu

Data, ora, locație

Licență     – Biologie

 

30 septembrie 2024

ora 12, sala D224

Masterat  – Biologie medicală

                    V.R.B.P.M.

Licență     – Matematică, Informatică,

                     Informatică IFR

 

30 septembrie 2024

ora 12, sala D225

Masterat  – I.A.S.T.

 

CAZARE STUDENȚI - după contestații și confirmări admitere Septembrie 2024

Lista studenților care beneficiază de cazare în anul universitar 2024 - 2025 este disponibilă aici

 

 

CAZARE STUDENȚI

Lista studenților care beneficiază de cazare în anul universitar 2024 - 2025 este disponibilă aici

 

 

ANUL UNIVERSITAR 2023 - 2024

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ

  • Studenții care la trecerea in anul III de studii nu au acumulat un număr total de 60 credite, pot depune cerere de an suplimentar insoțită de copia la buletinul de identitate la Secretariatul Facultății cam. D204 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe data de 01.10.2024.

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul aditional întocmit după realizarea echivalărilor de credite.

  • Studenții care doresc reînmatriculare, pot depune cererea însoțită de chitanța în valoare de 550 lei și de copia la buletinul de identitate la Secretariatul Facultății cam. D204 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe data de 01.10.2024.

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul aditional întocmit după realizarea echivalărilor de credite.

          Cerere an suplimentar/reinmatriculare/retragere/etc - descarca

 

În atenția studenților care nu îndeplinesc condiția de promovare în anul III de studii (60 credite cumulat din anii I și II)

 

În perioada 24-25 septembrie 2024 s-a aprobat o sesiune extraordinară pentru studenții din anul II care nu îndeplinesc criteriul de promovare în anul III de studii, adică 60 credite.

Studenții vor completa cererile respective și vor achita taxa de 50 lei/disciplină pt reexaminarile din anul curent și 200 lei/disciplină pt reexaminarile din anul anterior.

Studenții vor lua legătura cu cadrele didactice pentru a stabili asistentul, ziua, ora, sala unde vor susține reexaminările. Acestea se scriu pe cereri.

Cererile completate cu cele de mai sus, vor fi depuse la secretariat până pe data de 20.09.2024 ora 15,00.

Cerere - descarca

Secretar-Șef,
Ing. Elena MĂRMUREANU
        Pentru detalii vă stau la dispoziție la nr de telefon 0234542411 / int 212

 

 

 

IMPORTANT - În atenția studenților cu taxă, restanțieri la plata taxei de studii

Chestionar grad de satisfacție  servicii oferite de UBc

Stimați studenți ai Universității "Vasile Alecsandri" din Bacău, vă invităm să răspundeți la următorul chestionar ce urmărește să identifice gradul dumneavoastră de mulțumire față de serviciile oferite de departamentele universității pe durata studiilor universitare.

Chestionarul poate fi accesat pe acest link sau folosind QR-code-ul de mai jos

barcode
 
Vă invităm să răspundeți cât mai sincer la acest chestionar, pentru a ne sprijini în demersurile noastre de îmbunătățire a serviciilor UBc.

Vă informăm că participarea dumneavoastră la acest studiu are un caracter voluntar, datele colectate vor fi folosite doar pentru scopurile menționate anterior sau pentru cercetare, iar completarea chestionarului reprezintă acordul dumneavoastră implicit de participare la studiu.
 
Vă mulțumim!
 
 
 
Universitatea ”Vasile Alecsandri” din Bacău, prin Departamentul de Matematică și Informatică din cadrul Facultății de Științe, organizează în data de 
9 mai 2024, Sesiunea Științifică Studențească 
MATEMATICA ŞI INFORMATICA ÎN CONTEXTUL TRANSFORMĂRILOR ACTUALE 
Ediţia a XV-a
Sunt invitați să participe studenții de la programele de studii de licență și master, Matematică, Informatică și Informatică Aplicată în Știință și Tehnologie.
Vă rugăm să vă înscrieți până pe 30 aprilie 2024, accesând platforma Teams, echipa Sesiunea de comunicări științifice a studentilor Mate și Info 2024.

 

 

  In atenția studenților care au beneficiat de echivalări - descarcă

                        - Cerere diferențe - descarcă
                        - Cerere reexaminare - descarcă

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ

  • Studenții pot depune cerere de an suplimentar insoțită de copia la buletinul de identitate la Secretariatul Facultății cam. D204 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe data de 16.10.2023.

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul aditional întocmit după realizarea echivalărilor de credite.

  • Studenții care doresc reînmatriculare, pot depune cererea însoțită de chitanța în valoare de 500 lei și de copia la buletinul de identitate la Secretariatul Facultății cam. D204 sau pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până pe data de 16.10.2023.

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul additional întocmit după realizarea echivalărilor de credite.

Cerere studenți - descarcă

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ULTIMUL AN DE STUDIU PROMOȚIA 2023-2024 (licență și master)

 

STUDENȚII DIN ULTIMUL AN DE STUDIU LICENȚĂ ȘI MASTER, VOR DEPUNE LA SECRETARIAT FIȘA F 59.07/Ed.1 SEMNATĂ DE CĂTRE ÎNDRUMĂTORUL DE LUCRARE PÂNĂ LA DATA DE 17.11.2023.

Formular cerere temă finalizare studii - descarcă



  • STUDENȚII DIN ANUL I CARE DORESC ECHIVALĂRI ȘI CARE NU AU DEPUS ÎNCĂ CERERI SI SITUATII SCOLARE, LE POT DEPUNE LA SECRETARIAT PÂNĂ LA DATA DE 16.10.2023.
  • STUDENȚII DIN ANII II ȘI III CARE AU BENEFICIAT DE ECHIVALĂRI ANUL TRECUT ȘI POT BENEFICIA ȘI ANUL ACESTA, SUNT RUGAȚI SĂ ACTUALIZEZE CEREREA PENTRU ACEST AN UNIVERSITAR PÂNĂ LA DATA DE 16.10.2023.
Persoană de contact, Mărmureanu Elena
0234542411 int 212

 

CAZARE STUDENȚI

Lista studenților care beneficiază de cazare în anul universitar 2023 - 2024 este disponibilă aici

 

Cazarea studenților înscriși la forma de învățământ IFR în anul universitar 2023-2024 

Cererea de solicitare se trimite pe adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu maxim două, trei zile înainte de data cazării.

Model cerere de cazare IFR - VEZI AICI.

Cazarea  studenților IFR sau a altor categorii de studenți, se va face în unul din căminele universitătii în functie de disponibilitate. 

După ce studentul primește confirmarea pe email, privind posibilitatea cazării cu menționarea căminului, se achită taxa de cazare pentru perioada solicitată, prin cont bancar.

UNIVERSITATEA VASILE ALECSANDRI DIN BACĂU

CONT IN TREZORERIE           RO44TREZ06120F331400XXXX

CIF/CUI 4278094

SE VOR SPECIFICA :    NUMELE/PRENUMELE,    TAXA DE CAZARE

Plata se face anticipat in contul anexat si dovada plății se trimite pe email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., cu specificația la subiect: plată Cazare student….pt perioada……

Se ataseaza o copie la cartea de identitate.

Intrarea in cămin se face la agentul de pază, program 24 din 24., cu cartea de identitate si dovada plății. In camera aveti tot cazarmamentul.