Sesiunea Științifică Națională Studențească 2022
"Cercetări Interdisciplinare în Formarea Viitorilor Specialiști în domeniul Știința Sportului și Educației Fizice"

     Facultatea de Ştiinţe ale Mişcării, Sportului şi Sănătăţii organizează in data de 27 Mai 2022, Sesiunea Științifică Națională Studențească "Cercetări Interdisciplinare în Formarea Viitorilor Specialiști în domeniul Știința Sportului și Educației Fizice", ediţia a VII-a. Vă asteptăm cu interes la manifestarea noastră științifică pentru a crea un cadru valoros de diseminare a preocupărilor științifice studențești.
       Formulare:
 - formular inscriere sesiune
 - formular PPT
 - formular POSTER
FSMSS Sesiune Studenteasca 2022 okFSMSS Sesiune Studenteasca 2022 detalii ok

Programul Euro 200

 
 
 
Tabel nominal cu sudenții Facultății de Științe care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 Aici (.pdf)
 
 

Cazarea în Căminele Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul 2021-2022

Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:

  1. Începând cu data de 10.03.2022, după ora 12, se vor afișa pe site-ul facultăților și pe platforma Microsoft Teams, lista cu studenți care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (se iau în considerare cererile depuse în perioada 15.06.2021-08.03.2022);
  2. Pentru studenții care doresc cazare și nu au depus cerere până la date de 08.03.2022, acestea se pot depune până duminică, 13.03.2022, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Listele vor fi postate pe pagina web a facultăților și platforma Microsoft Teams, începând cu data de 14.03.2022; Descărcați cererea aici (.docx);
  3. Studenții orfani de ambii părinți, copii de cadre didactice, studenți aflați în plasament și studenții familiști vor aduce actele doveditoare în original la cazare conform Regulamentului de cazare(.pdf);
  4. Pentru cazarea efectivă a studenților aceștia se vor prezenta fizic la sediul facultăților, începând cu data de 11.03.2022, ora 12:00, pentru obținerea contractului și a repartizării pe camere, după cum urmează:
    1. Facultatea de Inginerie în corpul B, sala BI21, Campus Mărășești nr.157;
    2. Facultatea de Litere în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    3. Facultatea de Științe în corpul D, sala D202, Campusul Mărășești, nr.157;
    4. Facultatea de Științe Economice în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    5. Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, corpul D, sala D321, Campus Mărășești nr.157;
  5. După primirea contractului, studentul trebuie să achite cazarea. Contravaloarea serviciului de cazarea se poate achita astfel:
    1. Online în contul Universității, deschis la trezoreria Română Bacău. Cont: RO44TREZ06120F331400XXXX CUI:4278094 (cu specificarea plată cămin luna martie);
    2. Fizic la casieria Universității în cele două puncte din corpul D din Campusul Mărășești, nr.157, sălile D126 și D127;
  6. Cazarea propriu-zisă, se face la parterul Căminului nr.2 din Campusul Mărășești, nr.157 la Serviciul Sociale. Cazarea este condiționată de deținerea contractului și chitanța/dovada ordinului de plată;
  7. Programul pentru cazarea propriu-zisă este următorul:
    1. Vineri, 11.03.2022, în intervalul orar 12-16;
    2. Sâmbătă, 12.03.2022, în intervalul 9-15.

OBS: Studenții care sunt deja cazați, rămân pe locurile lor fără a mai face vreun demers!

Vă mulțumim pentru înțelegere! Pentru orice nelămurire vă așteptăm mesajele pe paginile de Facebook și Instagram  ale Ligii Studențești sau pe Teams la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!

NOUANUNȚ IMPORTANTNOU

În contextul pandemiei Covid-19, în perioada 31.01.2022-04.02.2022, activitățile de secretariat vor suferi o serie de amânări, întârzieri. La sediul facultății se va lucra cu publicul, conform programului,  doar în situații de maximă urgență și doar în baza unei programări solicitată la nr. de telefon 0234-542411, interior 108 sau pe e-mail, pe adresa „Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.”.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

 

Avand in vedere evolutia pandemiei COVID 19 si recomandarea Biroului Senat al Universitatii, Biroul Consiliului Facultății de Ştiinţe ale Mişcării, Sportului şi Sănătăţii a aprobat ca începând cu data de 10.01.2022, toate activitățile didactice sa se desfasoare online.

 

Studenți an I, II și III (studii de licență) cu drept de ocupare loc bugetat 2021-2022 - afișat 27.01.2022

Studenți an I, II și III (studii de licență) care beneficiază pe loc bugetat 2021-2022 - afișat 17.01.2022

Studenți an I, II și III (studii de licență) cu drept de ocupare loc bugetat 2021-2022 - afișat 10.01.2022

Studenți an I si III (studii de licenta) cu drept de ocupare loc bugetat 2021-2022 - afișat 19.11.2021

Studenți anul II și III (studii de licență și master) cu drept de ocupare loc bugetat 2021-2022 - afișat 29.10.2021

Studenți an I (studii de licenta) cu drept de ocupare loc bugetat 2021-2022 - afișat 22.10.2021

 

Cererile pentru efectuare an suplimentar, reinmatriculare, echivalare studii, se transmit pe adresa de e-mail a facultatii (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) pana la data de 10.10.2021. Formularul de cerere se gaseste pe https://www.ub.ro/smss/studenti/formulare-necesare (Cerere student alte solicitări). La cererea de reînmatriculare se ataseaza si dovada de plata - 500 lei. La cererea de echivalare studii se ataseaza si actele de la studiile anterioare (situatie scolara /foaie matricolă/supliment diploma (dupa caz) și diploma de finalizare studii (licenta, master) - după caz.

  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STUDIU NAȚIONAL ASUPRA GRADULUI DE SATISFACȚIE A STUDENȚILOR PRIVIND CALITATEA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI SUPERIOR

 

DEPARTAMENTUL DE CONSILIERE PROFESIONALĂ - CHESTIONARE

 

”TABERE STUDENȚEȘTI”

 

Legături utile