PROGRAM CU PUBLICUL
LUNI - VINERI
8.30 - 9.30
13.00 - 15.00
Dragi studenți,
Vă informăm că zilele din perioada 18 - 22 aprilie 2025 sunt zile libere legale.
Prin urmare, activitățile se reiau miercuri, 23 aprilie 2025.
Secretariat domeniul Limbă și literatură/ Filologie/ Științe ale comunicării - cam. 10 Telefon: 0234 588884/ 0234 542411 int. 620 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
Secretariat domeniul Științe ale educației - cam. 8 Telefon: 0234 542411 int. 617 E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
IMPORTANT
În atenția studenților din anul al II-lea studii universitare de licență, anul I studii universitare de master, anul I studii de conversie – PIPP,
Până pe data de 16.05.2025, trebuie să predați la secretariatul Facultății de Litere, cererea tip cu titlul lucrării de licență/absolvire sau disertației din listele publicate. Cererile trebuie semnate, în original, de către student și coordonatorul lucrării, altfel nu vor fi primite.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR TRANSFERAȚI, REÎNMATRICULAȚI, ÎNSCRIȘI ÎN AN SUPLIMENTAR/ AN SUPERIOR SAU CARE AU SOLICITAT ECHIVALĂRI
Toți studenții transferați, reînmatriculați, înscriși în an suplimentar (refacerea activităților)/ an superior sau care au solicitat echivalări, trebuie să se prezinte la secretariatul Facultății de Litere, în perioada 4 - 8 noiembrie 2024, pentru a semna contractul de studii, actul adițional și fișa de înscriere. În caz contrar, nu vor fi înscriși în anul universitar 2024-2025.
De asemenea, studenții reînmatriculați trebuie să prezinte la secretariat următoarele documente în original: diploma de bacalaureat/ diploma de licență, foaia matricolă/ suplimentul la diplomă, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie (dacă este cazul), cartea de identitate, adeverință medicală și 2 fotografii.
Informații privind reînmatricularea la studii în anul univ. 2024-2025
Informații privind refacerea activităților (an suplimentar) în anul univ. 2024-2025
Informații privind echivalarea unor discipline pentru anul univ. 2024-2025
IMPORTANT - În atenția studenților cu taxă, restanțieri la plata taxei de studii
IMPORTANT: Platforma UMS s-a schimbat in https://smartums.ub.ro
Studentii se înregistrează aici utilizând contul pe care îl folosesc și în Teams(****@student.ub.ro/@ing.ub.ro):
Email-ul de verificare il gasiti pe https://outlook.office.com:
Pentru crearea contului pe platforma https://smartums.ub.ro vă rugăm să citiți și GHIDUL atașat.
|
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ETNICI ROMÂNI (R. MOLDOVA)
Studenții etnici români (cu bursă/ fără bursă) trebuie să prezinte la Secretariatul Facultății de Litere, până pe 18 octombrie 2024 (în timpul programului cu publicul) următoarele documente:
- Copie pașaport;
- Copie carte de identitate;
- Copie permis de ședere;
- Extras de cont bancar pentru luna octombrie (studenții cu bursă).
IMPORTANT TAXE
Pentru orice informație privind taxa de studii, vă rugăm să luați legătura cu administratorul șef, dna Tatiana Iliescu:
telefon: 0234-542411, interior 634
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Detalii pentru plata taxelor:
- Cont IBAN: RO20TREZ06120F330500XXXX - Trezoreria Bacău;
- Cod unic de înregistrare: 4278094.
Indrumarul studentului la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău