MARKETING ȘI MANAGEMENT ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ - studii postuniversitare (în proces de autorizare)
Tipul Programului: Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă
Domeniul de studii: Marketing și publicitate
Grupul țintă căruia i se adresează programul: Absolvenți ai studiilor universitare
Durata studiilor: 1 semestru.
Forma de învăţământ: Învăţământ cu Frecvenţă (IF).
Diploma obţinută după absolvire: Diplomă de certificare a competențelor profesionale.
Discipline studiate:
-
Fundamentele marketingului în administrația publică
-
Management și administrație
-
Metode și tehnici de cercetare în administrația publică
-
Analiza datelor din sectorul public
-
Managementul proiectelor
-
Riscul în administrația publică
-
Mediul digital și oportunități de comunicare
-
Strategii de dezvoltare în administrația publică
-
Exploatarea bazelor de date în cercetările din domeniul economic
-
Comunicare și relații publice în administrația publică
-
Contabilitate și raportare financiară în sectorul public
-
Metodologia elaborării lucrării de certificare a competențelor