slide 2

960x150 sep

inginerie mica litere mica stiinte mica fsec mica fsmss mica dppd micacduvab 01

BibliotecaAM SAS

Ştiri şi evenimente

STUDENŢIADA 2013

În perioada 28 octombrie-3 noiembrie 2013 se va desfăşura STUDENŢIADA la Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău la care sunt aşteptaţi 5 000 de tineri băcăuani. Anul acesta acţiunile se desfăşoară sub semnul Creativităţii şi Inovaţiei şi vizează promovarea modelelor personale, autohtone care pot avea un rol semnificativ în dezvoltarea intelectuală a studenţilor. Cele 7 zile au fost împărţite tematic astfel încât tinerii să se implice activ în toată gama de activităţi specifice vieţii de student.

Citește mai departe...

Lupta împotriva traficului de persoane

Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău organizează, în ziua de 18 octombrie 2013, o acţiune de informare în cadrul proiectului „Reviewing social auditing practices to combat exploitative brokering in Southern Europe – ReSAurSe”. Acest proiect, finanţat de Uniunea Europeană prin programul „Prevention of and Fight Against Crime”, este coordonat de Universitatea din Coimbra şi are ca parteneri: Institutul Tavistock din Londra, Institutul European pentru Dezvoltare Locală din Grecia, Centrul pentru Sănătatea Copilului din Grecia, Associazione fra gli Artigiani e le Piccole e Medie Imprese della Provincia di Terni din Italia şi Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău. Manifestarea este prilejuită de Ziua Europeană de luptă împotriva traficului de persoane şi este susţinută de specialişti cu experienţă din I.P.J. Bacău – Compartimentul de Analiză şi Prevenire a Criminalităţii şi A.N.A. – Centrul Regional de Prevenire şi Consiliere Antidrog Bacău.

Evenimentul se va desfăşura în Aula Universităţii începând cu ora 11.

Citește mai departe...

Anunț selecție parteneri

In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009, Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau,anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru încheierea de Acord de Parteneriat în vederea depunerii cererii de finanţare pentru următorul proiect:

Noi abordări în formarea profesională a specialiștilor din domeniul Ingineria Mediului în vederea dezvoltării durabile regionale și a corelării la cerințele actuale ale pieții muncii (REGIOSIM).

Proiectul va fi depus în cadrul callului 156, DMI 1.2, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 1.2.

Obiectivul general al proiectului este de creștere a calității în învățământul superior prin adaptarea programelor de studii pentru specializarea Ingineria Mediului (IM), cu scopul atingerii standardelor de calitate stabilite la nivel european, în vederea implementării dezvoltării durabile în concordanță cu strategia de dezvoltare a Regiunii Nord-Est a României și îmbunătățirea managementului universitar.

Activitațile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitațile transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect: 

  1. Dezvoltarea de curriculum, inclusiv dezvoltarea de materiale si instrumente didactice si de invatare;
  2. Realizarea de studii si analize in vederea definirii programelor de studii si a unei mai bune corelari cu nevoile pietei muncii si ale societatii bazate pe cunoastere;
  3. Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii (ex: activitati de tipul „zilele portilor deschise”, „zilele carierei” etc);
  4. Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;
  5. Dezvoltarea si furnizarea programelor de formare si de perfectionare pentru persoanele din grupul tinta (cu exceptia grupului tinta „studenti”);
  6. Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;
  7. Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;
  8. Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;
  9. Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului;


Partenerul va participa preponderent in dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale, dezvoltarea de materiale şi instrumente didactice şi de învăţare moderne specifice ariei curriculare Știința și Ingineria Mediului pentru fiecare nivel de studii – licență și master, realizarea unei platforme interactive comune inter-universitare care să conțină suporturi didactice comune pe module, tehnici audio şi video interactive, tele-cursuri.


Profilul partenerilor

Conditii generale de eligibilitate:

  • Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent)
  • Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul dezvoltării de soluții software educaționale.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:

  1. Implementarea proiectului
  2. Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale
  3. Finantarea proiectului


Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 1.2 - REGIOSIM” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 12.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.


Descarcare documente:

Dezbatere SOS spaţiul public

Asociaţia Mutatis Mutandis, în parteneriat cu Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău şi Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri”, implemetează proiectul: Mass Media şi (non)educaţia tinerilor. S.O.S spaţiul public.

Vineri, 11.10.2013, începând cu ora 12, va avea loc dezbaterea S.O.S. Spaţiul public, la Biblioteca Universităţii „Vasile Alecsandri”, cu participarea unor membri ai Consiliului Naţional al Audiovizualului, scriitori, jurnalişti, reprezentanţi ai administraţiei locale, profesori, studenţi şi elevi.

Citește mai departe...

Anunț selecție parteneri

In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009, Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau,anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru încheierea de Acord de Parteneriat în vederea depunerii cererii de finanţare pentru un proiect care va fi depus în cadrul call-ului 161, DMI 2.1, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 2.1.

Obiectivul general al proiectului este de crestere a gradului de ocupare pe piaţa muncii a persoanelor aflate în situatia de tranzitie de la scoala la viata activa, prin implementarea conceptului inovativ de invatare „intreprinderea simulata”.


Activitațile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitați transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect: 

1.    Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii, prin intermediul instrumentului dual (didactic si practic) al intreprinderilor simulate;

2.    Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;

3.    Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;

4.    Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;

5.    Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;

6.    Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului.


Partenerul va participa preponderent in dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale, dezvoltarea de materiale şi instrumente didactice şi de învăţare moderne specifice, realizarea unei platforme interactive.


In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009, Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau,anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru încheierea de Acord de Parteneriat în vederea depunerii cererii de finanţare pentru un proiect care va fi depus în cadrul call-ului 161, DMI 2.1, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 2.1.

Obiectivul general al proiectului este de
crestere a gradului de ocupare pe piaţa muncii a persoanelor aflate în situatia de tranzitie de la scoala la viata activa, prin implementarea conceptului inovativ de invatare „intreprinderea simulata”.


Activitațile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitați transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect: 


1.    Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii, prin intermediul instrumentului dual (didactic si practic) al intreprinderilor simulate;

2.    Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;

3.    Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;

4.    Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;

5.    Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;

6.    Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului.


Partenerul va participa preponderent in dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea proceselor şi activităţilor educaţionale, dezvoltarea de materiale şi instrumente didactice şi de învăţare moderne specifice, realizarea unei platforme interactive.


Profilul partenerilor

Conditii generale de eligibilitate:


· Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent)

· Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul dezvoltării de soluții software educaționale.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:


1.    Implementarea proiectului

2.    Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale

3.    Finantarea proiectului


Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 2.1” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 26.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.



Conditii generale de eligibilitate:

·Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent)

·Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul dezvoltării de soluții software educaționale.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:

1.    Implementarea proiectului

2.    Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale

3.    Finantarea proiectului


Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 2.1” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 26.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.


Descarcare documente:

Deschiderea anului universitar

Deschiderea anului universitar va avea loc marti, 1 octombrie 2013, ora 9:00, in Aula Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacău.

Citește mai departe...

Prezentarea produselor companiei HYDRAMOLD Iaşi

Joi, 4 iulie 2013, la Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacău va avea loc, în corpul D, o prezentare a produselor companiei HYDRAMOLD Iaşi. Acţiunea se desfăşoară în colaborare cu Camera de Comerţ şi Industrie Bacău. Vor fi prezentate echipamente hidraulice de forţă şi soluţii tehnologice inovative de înaltă performanţă. Evenimentul se adresează firmelor din industria petrochimică, industria constructoare de maşini, industria energetică, industria transporturilor rutiere şi feroviare, industria materialelor de construcţii.

Citește mai departe...

Anunţ selecţie parteneri

In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari prin Legea nr. 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta, precum si ale Ordinului 2548/2009,

Universitatea “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, anunta organizarea unei proceduri de selectie pentru incheierea Acordurilor de Parteneriat cu entitati de drept privat, in vederea depunerii a doua cereri de finantare pe Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), Domeniul Major de Interventie (DMI) 1.2.

Cerintele generale pe care trebuie sa le indeplineasca partenerul pentru a fi selectat in vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererilor de finantare pentru viitoarele proiecte POSDRU sunt specificate in Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Conditii Generale si Conditii Specifice (DMI) 1.2.
 

Obiectivul general al proiectelor este de extindere a oportunitatilor de invatare si promovarea inovarii in invatamantul superior prin extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare.  Proiectele vizeaza totodata consolidarea cooperarii intre mediul universitar si mediul de afaceri pentru o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii.
 

Activitațile care vor face obiectul proiectelor dezvoltate in parteneriat sunt activitați eligibile menționate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, cat si activitațile transversale, adica managementul proiectului, achizițiile publice si masurile specifice pentru informare si publicitate pentru proiect:

  1. Dezvoltarea de curriculum, inclusiv dezvoltarea de materiale si instrumente didactice si de invatare;
  2. Realizarea de studii si analize in vederea definirii programelor de studii si a unei mai bune corelari cu nevoile pietei muncii si ale societatii bazate pe cunoastere;
  3. Organizarea de activitati in vederea cresterii accesului la invatamantul superior si o mai buna corelare a invatamantului superior cu piata muncii (ex: activitati de tipul „zilele portilor deschise”, „zilele carierei” etc);
  4. Introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, inclusiv e-learning;
  5. Dezvoltarea si furnizarea programelor de formare si de perfectionare pentru persoanele din grupul tinta (cu exceptia grupului tinta „studenti”);
  6. Actiuni pentru extinderea oportunitatilor de invatare si facilitarea accesului la invatamantul superior, inclusiv actiuni inovatoare;
  7. Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale;
  8. Elaborarea, implementarea si evaluarea de modele de parteneriat si de retele intre universitati,  intreprinderi, centre de cercetare, inclusiv acorduri de colaborare, transfer de informatii, crearea si utilizarea de baze de date, etc.;
  9. Infiintarea, dezvoltarea si consolidarea de retele, inclusiv retele virtuale, parteneriate si acorduri de cooperare intre universitati, intreprinderi, centre de cercetare, la nivel regional, national si transnational, inclusiv comunitati de practica pentru dezvoltarea invatamantului superior, promovarea antreprenoriatului;


Partenerul/-ii va/vor participa preponderent in implementarea activitatilor care vizeaza introducerea/extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare/invatare, management si planificare in invatamantul superior, respectiv dezvoltarea si implementarea solutiilor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale.

Profilul partenerilor

Conditii generale de eligibilitate
  • Organizatie cu personalitate juridica din Romania (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, intreprinderi individuale sau echivalent) 
  • Trebuie sa nu se afle in situatiile de excludere prevazute in cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitantilor din Ghidul conditii generale;


Conditii specifice

  • Activitate relevanta, dovedita de fisa partenerului, semnata si stampilata de reprezentantul legal al institutiei, in domeniul implementarii de solutii IT.


Partenerii nationali si transnationali vor fi implicati in cel putin in doua din cele trei aspecte prezentate mai jos:

  1. Implementarea proiectului
  2. Furnizare de expertiza, resurse umane si materiale
  3. Finantarea proiectului



Organizatiile interesate sa participe la selecție vor depune Fisa Partenerului completata si Scrisoarea de intenție, cu mentiunea: “Pentru selectia de parteneri POSDRU 1.2” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau, cu sediul in Calea Marasesti 157, Bacau, 600115, jud Bacau, pana la data de 04.07.2013.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerii selectati vor fi contactati direct, la datele de contact furnizate in fisa partenerului. Lista finala a partenerilor selectati va fi publicata pe siteul Universitatii “Vasile Alecsandri” Bacau.


Descarcare documente:

bas3

Admitere 2021 Romani de pretudindeni GIF 300X300

C1a

Oproteh 2021

UVABF1

 

Parteneri UVAB

Banner An

Proiectul PN II CAPACITĂȚI
Asigurarea accesului electronic național la literatura științifică pentru susținerea și promovarea sistemului de cercetare și educație din România ANELIS PLUS

Europe Direct
 jooble
DigitalTwin
pozUniversitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv imaginea prin mijloace automatizate. Accesați declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal